« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
مدیر کمیته امداد شهرستان باشت خبر داد
ضیافت افطاری ایتام شهرستان باشت با مشارکت دفتر امام جمعه، نماینده مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و کمیته امداد شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حبیب اله باقرپور، مدیرکمیته امداد شهرستان باشت در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه برپایی سفره های آسمانی برای اطعام نیازمندان یکی از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است، گفت: اطعام ایتام و نیازمندان سیره ائمه اطهار است که کمیته امداد با تأسی از این روش نیکو و پسندیده، نسبت به برپایی سفره های آسمانی اقدام می کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای مشارکت خیران در فعالیت های این نهاد در ماه رمضان برنامه های متفاوتی اجرا می کند، گفت: برگزاری ضیافت افطاری یک هزار و صد نفر از ایتام و نیازمندان شهرستان باشت با مشارکت خیران در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان از جمله این برنامه هاست.


باقرپور با اشاره به اینکه در زمینه برگزاری ضیافت افطاری در شهرستان باشت 330 میلیون ریال تاکنون هزینه شده است، افزود: 150 میلیون ریال از این مبلغ توسط نماینده شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی، 80 میلیون ریال از طرف دفتر امام جمعه و یکصد میلیون ریال نیز با مشارکت کمیته امداد شهرستان باشت جهت افطاری و تهیه سبد غذایی برای نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح های مختلف برای استفاده از مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد زمینه ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف فراهم می شود، تصریح کرد: حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین و بازدید از خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه از دیگر برنامه های مشارکتی کمیته امداد در این ماه مبارک است. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: