« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از آب شرب برای کاشت سبزی و صیفی‌جات در شهرهای استان ممنوع بوده و با متخلفان بدون هیچ‌گونه اغماضی برخورد می‌شود.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛سید علی لدنی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از کشیک‌های اتفاقات و سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بروز نوسان در شبکه توزیع آب و افت فشار آب  در فصول گرم سال به دلیل افزایش میزان مصرف  اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه به رغم توصیه‌های فراوانی که برای مصرف بهینه آب  در این ایام می‌شود، برخی از شهروندان  نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب همراهی ندارند.

لدنی‌نژاد بیان کرد: در حالی که  در برخی از شهرهای استان دچار تنش آبی هستیم  مصرف بی‌رویه  آب شرب و استفاده از این کالای با ارزش برای آبیاری سبزی و صیفی‌جات منطقی نیست چرا که این موضوع مشکلات فراوانی را در روند آبرسانی و تامین آب شرب شهروندان به وجود می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه با کسانی که از آب  شرب برای کاشت سبزی و صیفی استفاده کنند برخورد قانونی و قاطع  می‌شود، تصریح کرد: گشت‌های تخلفات و اتفاقات آبفای استان نسبت به شناسایی این افراد اقدام می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست تا هرگونه تخلف در استفاده ازآب شرب و هدر رفت آن  را از طرق شماره 122 به اطلاع ادارت تابعه آبفای استان برسانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین