« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
فرماندار لنده عنوان کرد
فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان گفت:در بحث اتش سوزی مشکل ما به مدیریت بحران برمی گردد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با بیان اینکه در بحث اتش سوزیهای اخیر مشکل ما به مدیریت بحران برگردد افزود:ما کارها را از مردم گرفتیم و خودمان نشستیم در اتاق شیشه ای و این باعث تشدید بحران خواهد شد.

کریمی نژاد افزود ؛ شواهد و قرائن متعددي از کشورهاي توسعه یافته و در حال توسعه در خصوص لزوم مشارکت مردم در امر مدیریت خطرات و بلایا که به عنوان یکی از اجزا توسعه پایدار مطرح است، وجود دارد. این تجربیات حاکی از آن اند که اقدامات دولتی و سازمانها به تنهایی کافی نبوده و در بسیاري از موارد با نادیده گرفتن نیازها و ارزش هاي محلی همراه اند و نهایتا باعث افزایش هزینه هاي بالا نسبت به اقدامات پیشگیرانه می شود. لذا اقدامات کاهش خطرات و بلایا زمانی حداکثر توان بخشی را دارا خواهد بود که با مشارکت مستقیم مردمی که در معرض مخاطرات هستند همراه باشد.

فرماندار لنده اظهار داشت در فضاهای مجازی گروهای زیادی برای حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست تشکیل گردیده و در واقع ما در فضای مجازی پادشاه هستیم اما عملا کسی حاضر به همکاری در زمان حادثه نیست.

ایشان یکی دیگر از مشکلات موجود در بحث آتش سوزی ها را  ناآگاهی های عمومی اعلام نمود و افزود : متاسفانه بسیاری از کشاورزان ما زمینها را برای کشت دوم اتش می زنند که این برای ما ایجاد مشکل نموده زیرا از یک طرف خاک نابود می شود و از طرفی دیگر محیط زیست را نابود می کنند لذا ما از مقامات قضایی درخواست نمودیم تا با این موضوع به شدت برخورد نموده و همین جا از ائمه جمعه و جماعات می خواهیم تا برای جلوگیری از این اقدام نامناسب روشنگری نمایند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: