« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
لنده
یک عضو شورای شهر لنده با گلایه از وضعیت جاده لنده به سوق خطاب به فرماندار این شهرستان گفت: امید است به جای تشکیل جلسات غیرضروری و صحبت های تکراری کمی نیز به فکر مردم باشید چرا که خوب عمل کردن بهتر از زیاد صحبت کردن است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ بهمن زراعی با گرامیداشت یاد وخاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی و 15خرداد با انتقاد از وضعیت جاده لنده به سوق گفت: تشکیل جلسات متعدد سرپوشی بر وعده ها نخواهد بود.

وی افزود: وعده یک ماه در خصوص روکش آسفالت لنده به سوق به مردم دادید و ضمن اینکه این زمان نیر کم و کارشناسی نشده بود.

عضو  شورای شهرلنده تصریح کرد: به این لحاظ کارشناسی نشده بود چرا که اعتبارات ، نقشه و شیوه انجام آن با کار کارشناسی شده فاصله دارد.

وی تاکیدکرد: حدود چهار ماه از وعده شما می گذرد و شاهد افزایش مشکلات بیشتر در خصوص این جاده هستیم.

زراعی اظهارکرد: آسیب های صورت گرفته در این ایام می توانست برای مردم گران تمام شود و حادثه ای تلخ را برای مردم رقم بزند.

این عضو شورای شهر لنده گفت: مردم انتظار داشتند که با تدبیر و امید این معضل جدی یکبار برای همیشه رفع گردد اما متاسفانه بعد از چهار ماه هنوز در قسمت لکه گیری آن هم به صورت نامطلوب مانده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امید است به جای تشکیل جلسات غیرضروری و صحبت های تکراری کمی نیز به فکر مردم باشید چرا که خوب عمل کردن بهتر از زیاد صحبت کردن است./خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: