« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
یاداشت/سردار عدل هاشمی پور
سالروز عروجش با روز مبدأ جنبش (15 خرداد) مصادف شده و این از رمزهای انقلاب است .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.



متن پیام ایشان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم.
 14خرداد از راه رسید .
ملت ایران در سوگ امام خویش نالان و گریانند .
جهانیان هرساله در شکوه و عظمت ارتحال رهبر آزادگان جهان انگشت بر دهان متعجب و از رموز و پیوند ناگسستنی ملت و رهبر فقیدشان متحیرند . آری  بزرگمرد بی نظیری که فقط با توکل بر خدا ٬ توسل به سیره نبوی ٬ با سلاح ایمان و تکیه بر مردم ٬ بزرگترین انقلاب مردمی را بنام جمهوری اسلامی پایه گذاری نمود و با برهم زدن تمام معادلات جهانی آنرا در 22 بهمن 57 به ثمر نشاند  . سالروز عروجش با روز  مبدأ جنبش (15 خرداد) مصادف شده و این از رمزهای انقلاب است . روز بزرگی که به فرموده اش « نقطه عطفی است در تاریخ کشور اگر چه مصیبت است برای ملت ما ٬ لکن مبدأ جنبش بود »

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه بر روح بزرگ و ملکوتی آن امام همام درود می فرستم و این مصیبت های عظمی را به محضر رهبر معظم انقلاب ٬ ملت شریف ایران و بویژه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تسلیت و تعزیت عرض می نمایم . واما این روز بزرگ ٬ سالروز انتخاب حضرت آیة الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این انتخاب بزرگ در اوج ناراحتی و ماتم ملت ایران ٬ دشمنان انقلاب را مأیوس و دوستداران و آزادیخواهان جهان را خوشحال و امیدوار نمود .ضمن تبریک و گرامیداشت این واقعه عظیم ٬ افتخار پیروی بیش از پیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای سبحان مسئلت دارم .و از  عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی دعوت می نمایم در مراسمات و مناسبت هایی که بدین منظور تشکیل میشود شرکت نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: