« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
امام جمعه لنده
حماسه ی حضور مردم در پای صندوقهای رای اگر چه از سوی شورای محترم نگهبان تائید شد اما صحت تخلفات آن نیز تائید و برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارجاع شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده با  اشاره به برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری گفت : حماسه ی حضور مردم در پای صندوقهای رای اگر چه از سوی شورای محترم نگهبان تائید شد اما صحت تخلفات آن نیز  تائید و برای رسیدگی قضایی به قوه قضائیه ارجاع شد.

خطیب جمعه لنده افزود : آراء مردم و صیانت از اجزای انتخابات نه تنها حق الناس بلکه حق الله است؛ چراکه نظام ما یک نظام الهی و مردم سالاری دینی است بنابراین قوه قضائیه بدون توجه به جایگاه حقیقی و حقوقی متخلفان باید برخورد شایسته ای داشته باشد.

ایشان  کمبود تعرفه رای در ساعتهای پایانی انتخابات ، جانب داری مسئولان برگزاری انتخابات و  تاخیر در اجرای انتخابات و .....را از عمده تخلفاتی انجام شده اعلام نمود و خطاب به مسئولان برگزاری انتخابات در شهرستان لنده اظهار داشت : انتخابات شورای شهر باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود و پرونده آن بسته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: