« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
یاداشت/اسدالله پرویزی
آقایان مسول ، خواهشمندیم به مشکلات شهرک فجر لنده رسیدگی نمایید و بدانید و مطمئن باشید و به شما اطمینان می دهیم که این شهرک هم جزئی از لنده می باشد !
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛اسدالله پرویزی از ساکنان شهرک فجر لنده در یاداشتی کوتاه نوشت : علیرغم گذشت چندین سال از واگذاری شهرک فجر توسط بنیادمسکن به شهرداری و جمعیت زیاد این شهرک و اینکه ورودی شهر ازسمت لیکک محسوب میشود اما تاکنون در رابطه با این شهرک و کوچه های آن کارخاصی انجام نشدفقط چندکوچه آن هم باخودیاری مردم جدول کشی شده اما این شهرک هم چنان بامشکلات عدیده دست وپنجه نرم می کند که به چندمورد اشاره می کنیم:

1-آسفالت نبودن کوچه ها

2-نبودجدول کشی دراکثرکوچه ها

3-نام گذاری نکردن کوچه ها

4-مشکل نوسان برق درفصل گرما

فلذا از مسئولین  خواهشمندیم به مشکلات شهرک فجر در اسرع وقت رسیدگی نمایید وبدانید که شهرک فجر هم جزء این شهر میباشد.
 
از خیلی وقت پیش منتظر یاری شما هستیم...

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
برادر پرویزی اولابدانید توسعه شهرک شما وارائه خدمات شهری دردرجه اول برعهده ی شورا و شهرداری است واگرنتیجه این انتخابات تائید بشود(که اینها منتخبین واقعی مردم هم نیستند وبا........... اعلام شدند)و4سال دیگه متوجه خواهیدشد که چه برسر این مردم مظلوم آمد.از ماست که برماست . وای برما وانتخاب اعضای شورای شهرمان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: