« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۲۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
فرماندار لنده عنوان کرد
فرماندار لنده در پیامی از انتخاب این شهرستان به عنوان یکی از ده شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی با کارفرمایی بنیاد محترم مستضعفان در جهت محرومیت زدایی، خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ متن پیام فرماندار لنده به شرح زیر است :

  بسم الله الرحمن الرحیم
ساقیا آمدن عید مبارک بادت
وان مواعید که دادی نرود از یادت
مردم متمدن و فرهیخته شهرستان لنده
حماسه پرشور ملت ایران و شما همشهریان عزیز در اعتماد مجدد به خادمین خود در دولت تدبیر و امید کام همه را از عسل مصفاتر کرد .
ثمره اعتماد شما مردم عزیز، موجبات دلگرمی سطوح میانی و پائینی اجرایی دولت را در ارائه ی خدمت بی منت دوچندان نمود .
اندیشیدن به روز بیست و پنجم آبانماه نود و پنج آغاز بار مسئولیت حقیر در هرم ساختار اجرایی دولت در این کهن دیار متمدن، شهرستان اولین ها ، ما را بر آن داشت از تمام داشته های خود برای استقرار این شهرستان نوپا در مسیر آبادانی و ریل توسعه فروگذار نباشیم . با اعتقاد راسخ به توسعه ی فرهنگی اولین گام را با بهره گیری از زیرساخت ها و ابزار توسعه فرهنگی یعنی نیروی انسانی کارآمد و خلاق ، با تشکیل کارگروههای مختلف و اشتراک مساعی نخبگان این شهرستان با صلابت برداشتیم . افتخار دارم عیدی این اعتماد مجدد به گفتمان عقلانیت ، گفتمان تدبیر و امید را در طبق اخلاص اعلام نمایم.
استحضار دارید که در یک پروسه طولانی و با ساعت ها کار و پژوهش، طرح آمایش شهرستان لنده تدوین و با رایزنیهای متعدد با هلدینگ های اقتصادی و معتبر کشور موفق شدیم شهرستان لنده را در میان ده شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی با کارفرمایی بنیاد محترم مستضعفان در جهت محرومیت زدایی، در مرحله انتخابی معرفی نمائیم .
در گام دوم با درخواست از بنیاد مستضعفان برای اعزام نمایندگان آن نهاد ، با بررسی زیر ساختهای لازم و تدوین چهل زیرشاخص محرومیت نظر مساعد جلب گردید .
خوشبختانه شهرستان لنده در آخرین بررسی ها در مرحله پایانی ، در بین دو شهرستان هدف برای سرمایه گذاری قرار گرفت .
این فرصت مغتنم میسر نبود مگر در سایه همدلی و بهره مندی از ظرفیتهای فکری نخبگان این شهرستان . پس انتظار میرود همه با هم به امید فردایی بهتر با سرمایه گذاران این نهاد مقدس همکاری نمائیم تا با فراهم نمودن الزامات توسعه با هدف خروج دیار اولین ها از بن بست های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی به چالش های موجود پایان دهیم .
همینجا جا دارد از فرزندان ملی دیار همیشه ماندگار لنده ، نخبگان نهادها ، دستگاههای اجرایی و شما مردم فرهیخته که ما را در دستیابی به این مطالبه ی به محاق رفته یاری نمودند سپاسگزاری نمایم .
دارا کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
می ترسم این عیدی شما هم مثل عیدی جاده لنده به سوق باشد!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
با این انتخاباتی که برگزار کردید حال ادم بهم میخوره ......
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: