« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
سرپرست اورژانس کشور با بیان اینکه 3 کارگر در انفجار کارخانه ذوب‌آهن یاسوج دچار سوختگی 100 درصد شده‌اند، گفت: 6 مصدوم دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند.
 به گزارش آوای رودکوف، پیرحسین کولیوند در ارتباط با آخرین جزئیات انفجار در کارخانه ذوب آهن یاسوج، اظهار داشت: این کارخانه در روستای فیروزآباد یاسوج قرار داشته که حدود ساعت 2:44 بامداد امروز دچار انفجار شده است.

 

وی افزود: بلافاصله پس از این حادثه اورژانس یاسوج 4 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد و اقدامات لازم جهت جان نجات حادثه‌ دیدگان صورت گرفت.


سرپرست اورژانس کشور ادامه داد: 3 مصدوم این حادثه کارگرانی بوده که دچار 100 درصد سوختگی شده‌اند؛ همچنین 3 نفر دیگر دچار سوختگی 70 و 45 درصد شده که به بیمارستان امام موسی کاظم اصفهان انتقال یافته‌اند.

 

کولیوند گفت: 3 مصدوم نیز به دلیل موج‌گرفتگی ناشی از انفجار دچار مقداری سوختگی شده‌اند که این افراد به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال یافته و اکنون بستری هستند.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین