« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶
در بیانیه ای عنوان شد
نماینده سابق شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده در پیامی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در پیامی به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادران و خواهران ایمانی و هم استانی های عزیز

فراز و نشیب های زندگی همواره جوهره اصلی انسان ها را نمایان می سازد انسان مومن و معتقد به عالم غیب هرگز از شکست و عدم موفقیت نا امید نمی شود همانطور که در کسب موفقیت ها خود را گم نخواهد نمود و در ادای تکلیف برای فردایی بهتر گام ها را محکم تر بر می دارد.

به قول معروف ما از اسب افتاده ا یم ولی از اصل هرگز نیفتاده ایم مهم این است که بیندیشیم سر انجام آن هایی که از اول انقلاب تا کنون انتخاب شده اند چه عاقبتی داشته اند.

بنی صدر منتخب اکثر مردم بود ولی چهره واقعی اش روشن شد که عامل بیگانگان بود و با پیوند نامبارک خود با منافقین روسیاه سر انجام با لباس زنانه از مملکت فرار کرد.

شهید رجائی با ایمان راسخ به امام و انقلاب اسلامی و با روح تعبد به مرجعیت شیعه و ولایت فقیه و با سر عهدی که با شهدای انقلاب اسلامی بسته بود سر انجام شربت شهادت نوشید.

مقام معظم رهبری با درایت و آگاهی بالایی که نسبت به جهان پیرامون خود داشت و با اخلاصی که به امام و راه نورانی بنیانگذار جمهوری اسلامی داشت در میان تمام یاران امام مانند خورشید درخشید و به جایگاه رفیع رهبری امت اسلامی در عصر غیبت نائل آمد.

مرحوم رفسنجانی با همه سوابق درخشانی که در انقلاب و کنار امام بودن داشت سر انجامش آن شد که همه می دانیم در کجا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

جناب خاتمی هم با زمینه هایی که در وجودش نهفته بود مورد طمع خناسان داخلی و خارجی قرار گرفت و ضربه های جبران ناپذیری به فرهنگ و باورهای دینی مردم وارد کرد و در فتنه بر اندازانه سال ۸۸ نقش برجسته ای داشت و همچنان مورد طمع بیگانگان است برای استحاله نظام جمهوری اسلامی و هنوز نا آگاهان احساسی کور کورانه به او عشق می ورزند زهی خیال باطل
جناب احمدی نژاد که با شعار گفتمان امام و انقلاب و روحیه مستضعف گرایی به میدان آمد در دوره دوم ریاست جمهوری اش دچار غرور کاذب شد و یک حلقه انحرافی خطرناک اطرافش را گرفتند تا سرانجام مهر باطل خورد.

جناب روحانی با روحیه تفرعن و سفسطه بازی که در او سراغ داریم باید به خاطر جمهوری اسلامی ایران دعا کنیم که عاقبت بخیر شود که آن هم مشکل می بینم.

با این اوصاف نباید احساس ضعف و شکست کنیم بلکه باید احساس غرور کنیم که در راه امام و شهدا ادای تکلیف کردیم و به منویات مقام معظم رهبری که همواره حضور حداکثری مردم است جامه عمل پوشاندیم بر مبنای این توفیق باید سجده شکر بجای  آوریم وخداوند را شاکر باشیم که توفیق چنین سعی وتلاشی را به ما عنایت فرمود.

حسبناالله و نعم الوکیل
والسلام علیکم و رحمه الله
سید علی محمد بزرگواری
تاریخ ۳۱/ ۲/ ۱۳۹۶
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
میرسلیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
0
فازت چیه ؟
حقیقت جو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
سلام .هیچ چیزی بهت نگن بهتره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
سلام مگه هنوز زنده ای
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین