« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
پیام
رییس ستاد انتخاباتی کار و کرامت شهرستان لنده با صدور پیامی از حضور پرشور ، بانشاط و آگاهانه ی مردم این شهرستان در حماسه 29 اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، رییس ستاد انتخاباتی کار و کرامت شهرستان لنده با صدور  پیامی از حضور ماندگار ،پرشور ، بانشاط و آگاهانه ی مردم این شهرستان در حماسه 29 اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس و ستایش فراوان  پروردگار سبحان را که یک بار دیگر ملت ایران در فرازی سرنوشت ساز و از امتحانی بزرگ ، سربلند بیرون آمد و به جهانیان فهماند ،مردم علی رغم مشکلات  به انقلاب اسلامی و رهبری عزیز آن عشق می ورزند.

در این میان مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان لنده بعنوان بخشی کوچک از پیکره کشور عزیزمان ایران که همواره از پیشتازان عرصه های حضور بودند با شور و شعور زایدالوصف و آگاهانه 29 اسفند 1396 را به روز بزرگ خود تبدیل نمودند تا با تجدید عهد و پیمان با آرمان های امام (ره) و شهدای گرانقدر و لبیک به فرمان مطاع رهبر فرزانه انقلاب نوید بخش مجد و عظمت نظام و انقلاب باشند .

به این منظور از آحاد مردم شریف این شهرستان محروم اما برخوردار از  بصیرت انقلابی به دلیل حضور پرشور ، بانشاط و آگاهانه خود و همچنین از عوامل اجرایی،نظارت،بازرسی ،قضایی ، انتظامی و امنیتی،نیروهای مخلص بسیج و سپاه پاسداران ، امام جمعه و جماعات،رسانه های جمعی،اصناف و اقشار مختلف مردم که با  مشقت و تلاش بی شائبه و شبانه روزی خود زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم و امکان برگزاری انتخاباتی پرشور ،قانونمند و سالم را فراهم نمودند ، تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امید است این حضور حماسی و حداکثری که با چاشنی آگاهی و بصیرت توأم بوده همواره و در کلیه صحنه های سیاسی ساری و جاری باشد و همچنان شاهد استمرار عزت و سربلندی میهن عزیزمان باشیم.

   بدری/رئیس ستاد انتخاباتی کار و کرامت آیت الله رئیسی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: