« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
فرماندار لنده در پیامی گفت:
در پی حضور پر شکوه و گسترده مردم و اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری؛ فرماندار لنده در پیامی ضمن تبریک به مردم ، فاتح بی چون و چرای این ماراتن نفس گیر و در عین حال حیاتبخش را رهبری و ملت شریف ایران دانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرماندار لنده  در پیامی ضمن تبریک به منتخب مردم و برگزیدگان منطقه ای ، فاتح بی چون و چرای این ماراتن نفس گیر و در عین حال حیاتبخش را رهبری و ملت شریف ایران دانست.

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم .
مردم فهیم و شریف شهرستان لنده
نیک میدانیم که بزرگترین ماراتن مدیریت سیاسی و اجرایی کشور یعنی انتخابات برگرفته از جمهوریت نظام اسلامی است .

از سوی دیگر استمرار و اقتدار هر نظام سیاسی بر پایه ی اعتماد عمومی و اراده ی مردم شکل می گیرد و ثمره این دو اصل مهم و حیاتی ، انسجام اجتماعی و فرهنگی است که در عین تکثر گرایی سیاسی به توسعه و از همه مهمتر به وحدت ملی خواهد انجامید .

۲۹ اردیبهشت امسال شاهد مهمترین رویداد سیاسی منطقه در ام القرای جهان اسلام یعنی ایران بوده ایم . انتخابات ریاست جمهوری بعنوان مجرای تعیین سرنوشت خود در سطح کلان و انتخابات شوراهای شهر و روستا بعنوان یک پارلمان محلی جهت دخالت در تعیین سرنوشت منطقه ای ،که از این دو می توان بعنوان  مهمترین وجه ممیز نظام مردمسالار جمهوری اسلامی یاد کرد .

نظام اسلامی ، ایرانی و انسانی ما از آزمونی سترگ ، سرافرازانه ، سربلند بیرون آمد .

مهمترین رخ داد سیاسی که همواره بدخواهان نظام تلاش داشتند از آن بعنوان پاشنه آشیل در جهت دستیابی به اهداف شوم خود بهره برداری نمایند . ناگفته پیداست درایت و هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب،  حضور پرشور و شعور ملت بزرگ ایران و مشق دموکراسی جریانات سیاسی؛  رویای خوش آنان را آشفته کرد .

ما معتقدیم فاتح بی چون و چرای این ماراتن نفس گیر و در عین حال حیاتبخش ، رهبری و ملت شریف ایران بوده و هست . ملتی که با وجود تفاوت در ذائقه سیاسی تنها و تنها برای خلق حماسه ای ماندگار ، آدینه ای به یاد ماندنی رقم زدند .

بر آستان لایزال الهی به خاطر این موهبت کم نظیر سجده شکر به جای می آوریم و ضمن تبریک به منتخب ملی و برگزیدگان منطقه ای لازم میدانم از همه عوامل دخیل در این فرایند سیاسی اجتماعی ، از جمله هیات های اجرایی ، نظارت ، نیروهای امنیتی و انتظامی و قضایی  ، سپاه پاسداران و بسیج ،دستگاههای اجرایی ، نامزدهای انتخاباتی و اهالی محترم رسانه تشکر و قدردانی نمایم .

امید آنکه این راه تا فتح قله های رفیع آبادانی ایران اسلامی ادامه یابد .
دارا کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: