« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
جهان
یگان موشکی وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عصر جمعه موشک بالستیک ساخت داخل از نوع "برکان ۲" را به سمت ریاض پایتخت عربستان که سومین پرتاب در نوع خود است همزمان با مقدمات آماده سازی ریاض برای استقبال از دونالد ترامپ شلیک کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از ایسنا، یک مقام نظامی یمن به المسیره گفت: یگان موشکی یک فروند موشک بالستیک از نوع "برکان ۲" را به سمت ریاض شلیک کرد.

سخنگوی ارتش یمن اظهار داشت: این حمله موشکی که به ریاض رسیده حامل پیامی صریح و مهم با این مضمون بود که ما آماده پاسخگویی هستیم و به رویارویی ادامه می‌دهیم.

شلیک موشک همزمان با فراهم سازی مقدمات بی‌سابقه عربستان برای استقبال از دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا است که قرار است امروز (شنبه) در اولین سفر خارجی خود به خارج از کشور وارد ریاض شود.

شلیک موشک به سمت ریاض از نوع برکان سومین در نوع خود است و فوریه گذشته نیز یگان موشکی ارتش یمن پایگاه نظامی در غرب ریاض را هدف گرفت.

در ۱۸ مارس یگان موشکی پایگاه هوایی سلمان را در ریاض هدف گرفت که همزمان بود با بازگشت ملک سلمان از سفرهای دوره‌ای‌اش به چند کشور جهان.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: