« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کهگیلویه بزرگ
اینجانب بر خود فرض میدانم از مردم فهیم و هوشمند دیارم و همه کسانیکه احساس مسئولیت کرده و وارد عرصه رقابتهای انتخاباتی شدند تقدیر و تشکر نمایم .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، متن پیام تبریک نماینده کهگیلویه بزرگ به مردم و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا به شرح زیر می باشد:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

(فَإِذا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلِین )

خدای بزرگ را شاکرم که کهگیلویه بزرگ در آزمونی دیگر سربلند بیرون آمد . توفیق و رضایت مردم  والاترین ارزش و جایگاهی است که سزاوار ولی نعمتان انقلاب و مایه دلگرمی ٬ پشتکار و نشاط  خادمانشان خواهد بود . 

پنجمین  دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی برگزار گردید که پروژه های عظیمی در جهت توسعه شهرستان کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی گردیدند . مطالبات مردمی و به حقی که در سایه تلاش فراوان و پیگیریهای مجدانه خادم مردم در خانه ملت و اهتمام ویژه دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در دست اقدام و خوشبختانه امیدواری را به حوزه انتخابیه نوید داده است. اما در حوزه شهری به رغم تلاشها و خدماتی که در ادوار گذشته شورای شهر و مدیریت شهری انجام شده ولی متأسفانه عقب ماندگیها به قوت خود باقی و انتظارات شهروندان برآورده نشد . همت مردم در جهت تغییر و ایجاد رونق و پیشرفت٬ ستودنی و مایه مباهات است .

اینجانب بر خود فرض میدانم از مردم فهیم و هوشمند دیارم و همه کسانیکه احساس مسئولیت کرده  و وارد عرصه رقابتهای انتخاباتی شدند تقدیر و تشکر نمایم .باز خدمت مردم و منتخبین آنها از بابت حضور و توفیق انتخاب ٬ صمیمانه  تبریک عرض نموده و سربلندی و به سرانجام رسیدن اهداف بزرگشان در خدمت رسانی به مردم و اخذ رضایت مردمی و بالاتر از آن رضا و خشنودی اخروی را برایشان از خدای سبحان مسئلت می نمایم . در پایان از تلاشهای شبانه روزی ٬ دقیق و مسئولانه شورای محترم تأمین ٬ ٬هیأت های اجرایی بویژه هیأت های نظارت ٬ نیروهای محترم نظامی و انتظامی ٬ اصحاب رسانه و همه کسانیکه به هر نحو‌ ممکن در برگزاری این فریضه مهم همکاری و زحمت کشیدند خاضعانه تقدیر و سپاسگزاری نموده و همگان را به رعایت قانون و حفظ نظم و آرامش عمومی دعوت می نمایم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: