« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
در بیانیه‌ای
در بیانیه‌ای، عدل هاشمی نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده هم به صف حامیان رئیسی پیوست.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، عدل هاشمی‌پور در بیانیه‌ای به صف حامیان آیت الله رئیسی پیوست.

متن بیانیه نماینده کهگیلویه بزرگ به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

 مردم شریف " کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده "

با سلام و آرزوی پیروزی جبهه انقلاب

با توجه به لزوم وحدت جبهه اصولگرایی برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و از آنجا که   پیش از این آقایان " قالیباف " و حجت الاسلام و المسلمین " رئیسی " در صحنه انتخابات  ریاست جمهوری حضور داشتند که انتخاب از میان این دو با توجه به سوابق انقلابی و مدیریتی مشکل و حتی می توانست عاملی برای تفرقه میان نیروهای  اصولگرایی باشد که خوشبختانه با بصیرت دکتر قالیباف  و حمایت از جناب " رئیسی " این دغدغه برطرف شد.

 لذا به منظور ایجاد وحدت و انسجام بیشتر میان جبهه اصولگرایی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  حمایت قاطع خود را از این ائتلاف و حجت الاسلام و المسلمین " رئیسی " اعلام می دارم و از همه دوستان و سروران انتظار دارم از ایشان حمایت کنند تا با همدلی و وحدت مشکلات فراوانی که گریبانگیر جامعه است رفع گردد .

لازم به تذکر است که برخی از دوستان و همکاران ما در مجلس شورای اسلامی با حضور و سخنرانی انتخاباتی در حوزه انتخابیه " کهگیلویه بزرگ " در چند روز گذشته متاسفانه تلاشها و زحمات نماینده فعلی و سابق کهگیلویه بزرگ را یکجا و به نفع خود مصادره کرده اند که این اقدام به دور از انصاف و جوانمردی است  و انتظار است به نحو شایسته ای جبران و واقعیت ها به مردم گفته شود .

ضمن آرزوی پیروزی  حجت السلام و المسلیمن " رئیسی  "  صحت و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواستارم و بعنوان سرباز کوچک ولایت  همگان را  به لبیک به ندای رهبر عزیز و فرزانه انقلاب برای حضوری پرشور همراه با آرامش  و دشمن شکن  در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در  روز جمعه 29 اردیبهشت دعوت می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: