« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان خبر داد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به منظور تبیین برنامه های این نهاد به خصوص در ماه مبارک رمضان با کارکنان صندوق امداد ولایت استان دیدار و گفت و گو کرد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مناسبی برای توسعه مشارکت های مردمی و معرفی برنامه های این نهاد است.



وی به صندوق امداد ولایت اشاره کرد و افزود: به منظور مشارکت مردم خیر هم استانی در فعالیت های این نهاد، امسال در کنار سایر برنامه های کمیته امداد معرفی صندوق ولایت امداد برای سرمایه گذاری خیران در ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

وی با یادآوری اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به منظور پرداخت سریعتر و بهتر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان نیازمند و خدمت به این قشر افتتاح شده است، تصریح کرد:یکی از وظایف کمیته امداد ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان است و این صندوق به منظور پرداخت وام کارگشایی و ضروری برای مددجویان نیازمند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک مردم و سرمایه گذاری در این صندوق برای استفاده نیازمندان و رفع فقر و محرومیت از استان بسیار موثر است، ازدستگاههای مختلف و مردم خیر هم استانی خواست تا با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده گذاری در ارائه وام قرض الحسنه به نیازمندان به خصوص در ماه مبارک رمضان یاری گر نیازمندان این نهاد باشند.  

علی نادری مدیر شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان گزارشی از عملکرد این صندوق از زمان راه اندازی تاکنون ارائه داد و گفت: افتتاح حساب تمامی پرسنل صندوق، ارسال پیامک برای خیران، ارسال دعوتنامه برای خیران هم استانی و مکاتبه با روسای ادارات استانی و شهرستانی جهت افتتاح حساب در این صندوق از مهمترین اقدامات صندوق در این مدت است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای تأسیس این صندوق تاکنون سه هزار و 205 مورد تسهیلات به مددجویان نیازمند پرداخت شده، اظهار کرد: دو هزار و 805 مورد وام کارگشایی با اعتبار بیش از 50 میلیارد و 924 میلیون ریال و 400 فقره وام خودکفایی با اعتبار بیش از 54 میلیارد و 513 میلیون ریال از سال گذشته تاکنون از محل اعتبارات این صندوق به مددجویان پرداخت شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: