« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
انتخابات
"نه بزرگ "مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به اسحق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری "با عدم حضور در سخنرانی ایشان در یاسوج
به گزارش  پایگاه خبری آوای  رودکوف  ، اسحق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت 10 صبح امروز در مصلی بزرگ شهر یاسوج سخنرانی کرد که این سخنرانی با استقبال کمرنگ مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج مواجه شد.




مردم استان کهگیلویه و بویراحمد که در طی این چهارسال شاهد بی‌توجهی‌های دولت تدبیر و امید بوده و از افزایش روزافزون فقر، بیکاری، خودکشی، مشکلات معیشتی و محرومیت‌های بی‌شمار رنج می‌برند با عدم استقبال از جهانگیری به این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید "نه" گفتند.



در پایان سخنرانی جهانگیری برای اینکه جمعیت حاضر زیاد نشان داده شود، مسئولان برگزاری تنها به باز بودن درب ورودی مصلی اکتفا کرده و از باز کردن سایر درها برای خروج مردم امتناع کردند به طوری که مردان و زنان اندک حاضر در این سخنرانی همه مجبور به خروج از یک در شدند.



سالن بزرگ مصلی شهر یاسوج در حالی امروز خالی از جمعیت بود که دیروز و در همین مکان در آیین سخنرانی حجت‌الاسلام رئیسی جای سوزن انداختن نبود.


منبع/تسنیم

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
1
چشم بینا میخواهد شکوه وعظمت بویر احمد را دراستقبال از سالار اصلاح طلبان ببیند وسلام
یا حسین میرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
جناب بدری عزیز سلام!فک کنم اگه کمی انصاف در انعکاس اخبار داشته باشی و رسالتتون رو درست انجام بدین هم بد نیست!مگه شما دیروز تبلور شور و شعور رو در یاسوج ندید ایقد واست سنگینه که دروغ تحویل میدی به مخاطب!خییییییییییییلی ترسیدین خیییییلی
مدیر پایگاه خبر با ذکر منبع نوشته شده است لطفا در نظرات خود دقت و انصاف را رعایت کنید
فاضل تقوی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
چرا با بی شرمی دروغ به خورد مردم می دهید چشم حسود کور و نابینا باد اگر خود واپسگرا هستید با مردم فهیم چکار دارید مطمین هستم بودید ولی نخواستید ببینید روز جمعه خروش مردم علیه دروغ وبی اعتنایی به مردم را خواهید دید
مدیر پایگاه منبع خبر ذکر گردیده است ................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: