« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
در گردهمایی حامیان حجت الإسلام رئیسی مطرح شد
حجت الإسلام سید محمد موحد در اجتماع هواداران آیت الله رئیسی در یاسوج گفت : وقتی کار و تحرکی نباشد، رونقی نباشد، تورم تک رقمی می شود و حتی ممکن است به صفر برسد اما معیشت مردم سیر نزولی طی می کند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ بعد از ظهر روز (یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۶) حجت الإسلام سید محمد موحد در جمع حامیان آیت الله رئیسی ضمن قدردانی از حضور پرشور و همیشگی مردم شهیدپرور شهر یاسوج که تاریخ متبلور از شهامت، شجاعت، جانبازی، ایستادگی، ایثار و همه ارزش های والای دینی مردمان این دیار است گفت: تاریخ کشور ایران مملو از حضورهای سرنوشت ساز شما مردم است؛ حضور در جمهوریت نظام اسلامی که قدرت مردم این سرزمین را به دشمنان نشان دهند.  



وی با تأکید بر این سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: اگر مخالف من هم هستید باز پای صندوق های رأی بیایید تا به دشمنان نشان دهید شما همان مردم ۵۶ و ۵۷ هستید، ادامه داد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در هر جایی که نظام اسلامی حضورشان را طلبید این حضور را به شکلی نشان داده اند که دوست و دشمن انگشت به دهان ماندند؛ دشمن از این‌ حضور بی بدیل و کمر شکن و دوست از این پشتیبانی والا به حیرت می آمدند.

نماینده ادوار مختلف مردم  شهرستانهای کهگیلویه بزرگ و بهبهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم این استان امروز هم نشان می دهند که همان مردم سالهای دور هستند که جبهه های‌ جنگ را با حضورشان نورافشانی کردند تا دشمن سر تسلیم در مقابل آنها فرود آورد؛ این حضور شما شاید به ظاهر اهمیتی نداشته باشد اما اگر امروز ما شاهد هستیم دولت مردان ما در عرصه های بین المللی حضور فعال دارند، حرف می زنند، از حقوق ملت دفاع می کنند و دیپلمات های این سرزمین با دیپلماسی خود عرض اندام می کنند به پشتوانه همین حضور همیشگی شما است.

حجت السلام موحد با اشاره به اینکه سایه جنگ نیز به وسیله همین مردم، رزمندگان و ایثارگران از این سرزمین دور شد و توانستند دشمن را با اقتدار به عقب برانند، بیان کرد: اگر در حال حاضر در سطح بین الملل توفیقی حاصل شد که بعضی ها از آنها به عنوان برگ برنده استفاده می کنند نتیجه همین حضورهاست که جایگاه، ارزش و قدرت مردم و این نظام را برای همگان به نمایش می گذارند.

وی افزود: در قانون ما بعد از ولایت فقیه مهمترین فرد این کشور ریاست جمهور است که ما انتخابات ایشان را پیش رو داریم و سرنوشت همه ملت، به تمام معنا به آن بستگی دارد.

سید موحد با قدردانی از خدمات چهارساله دولت یازدهم خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما مشکلات زیادی دارد که مهمترین آنها مسئله بیکاری و معیشت افراد جامعه است؛ در این استان خانواده هایی وجود دارد که از فشار فقر و بیکاری با مرگ دست و پنجه نرم می کنند؛ این نظام به یک تحول اساسی در بیشتر مسائل و در ابعاد مختلف نیاز دارد که باید یک دست سازنده آن را متحول کند.

وی ادامه داد: تورم یک رقمی است؛ اما به چه قیمتی؟ مسکن ما از کجا به کجا رسیده است؟ چند کارخانه راه افتاده است؟ چه وضعیتی دارند؟ وقتی کار و تحرکی نباشد، رونقی نباشد، تورم تک رقمی می شود و حتی ممکن است به صفر برسد اما معیشت مردم سیر نزولی طی می کند.

موحد بیان کرد: آقای روحانی زحمت کشیدند اما باید تحمل داشته باشد که اشکالات اجرایی دولت آنها گفته شود و این صبر و تحمل از شاخص های فردی است که مسئولیت می پذیرد؛ من دست های آقای روحانی را می فشارم اما او نباید در هر جایی که به مشکل بر می خورد به برخی مسائل سیاسی ربط بدهد، همانطور که همه ما پذیرفتیم او (روحانی) باید بپذیرد که آمریکا راست نمی گوید و به همین دلیل است که هر چه دیپلماتهای شما آمدند و رفتند باز آنها همان کار که خواستند کردند.

ایشان در پایان گفت: آقای رئیسی با توانمندی و قدرت اجرایی بالایی که دارند و با توجه به برنامه های کارشناسی شده می توانند دست متحول کننده این سرزمین باشند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
مگر موحد خودش جزو ۴درصدی ها نیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: