« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۸
در آستانه هفته معلم
در سپیده دم ازل ، آن زمان که کائنات بر مدار ساختن قرار گرفت و فصل شکوفایی کتاب تکوین آغاز شد ، نخستین کلمه ای که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای معلم بود ....
پایگاه خبری آوای رودکوف: دکتر دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آواز خوش هزار تقدیم تو باد
سرسبزترین بهار تقدیم تو باد
گویند لحظه ایست سرودن عشق
آن لحظه هزار بار تقدیم تو باد .

در سپیده دم ازل ، آن زمان که کائنات بر مدار ساختن قرار گرفت و فصل شکوفایی کتاب تکوین آغاز شد ، نخستین کلمه ای که با قلم تقدیر بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای معلم بود و سرفصل این کتاب کهن به فرایند انسان ساز تعلیم و تربیت اختصاص یافت.

کوچه باغ بهار ، میانه های اردیبهشت هرسال ، فصل طنازی گلهای اطلسی و ارکیده ، بهانه ای است تا به حرمت شهید مطهر ، آیت الله مرتضی مطهری ، این شاهکار خلقت یعنی معلم را تکریم و تعظیم نمائیم . مهمترین عنصر اعتلای هر جامعه که با فرایند جامعه پذیری ، فرشیان را به عرش می رساند .

گلواژه ای که زیباترین تعبیرش را  باید در تغزل شهریار اقلیم سخن ، استاد شهریار جستجو کرد :

یک پدر بخشنده ی آب و گل است
یک پدر روشنگر جان و دل است
لیک اگر پرسی کدامین برترین
آنکه دین آموزد و علم یقین

اینجانب ضمن افتخار به عنوان یک همکار فرهنگی ، باگرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف فرزانه شهید مرتضی مطهری ، این روز بزرگ را به همه فرهنگیان فرهیخته ی ایران زمین تبریک عرض نموده و صحت ، تندرستی و شادکامی برای همه شما عزیزان آرزومندم.

 دارا کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: