« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
یاداشت/احمدعلی کریمی زاده
کارگران مظلومترین آدمهایی هستند که همیشه کمترین توجه به آنها می شود آنها هم شرمنده زن و فرزند می شوند و هم دلشان و غرورشان و عزت وکرامت انسانی شان لکد مال می شود ولی کسی نمی بیند و نمیخواهدببیند یا ازرنجهایشان بشنود .
پایگاه خبری آوای رودکوف-احمدعلی کریمی زاده: شهر را که می نگرید ، جراید و تلوزیون را که ببینید حتی یک بنر در جلو ادارات که بیش ازنصف ارکان اداری شان را کارگران تشکیل می دهندنیست .دریغ از هدیه و پاداش وحتی شیرینی وشربت.

کارگران مظلومترین آدمهایی هستند که همیشه کمترین توجه به آنها می شود  آنها هم شرمنده زن و فرزند می شوند و هم دلشان و غرورشان و عزت وکرامت انسانی شان لکد مال می شود ولی کسی نمی بیند و نمیخواهدببیند یا ازرنجهایشان بشنود .

مظلوم انسانهایی که باحداقلها زندگی می کنند واز همه بیشتر پای انقلاب ونظام ایستاده اند واینقدر مظلومند که حتی در اوج انتخابات هم کسی یادشان نمی کند .حتی فرمانداریها وبخشداریها به عنوان نماینده دولت هاهم این روز راگرامی نمی دارند

روزهای همه پرزرق وبرق وشایسته که آن ستودنی است واین روزمثل صاحبانش بی رونق و بی رنگ و دریغ از یک تبریک .دلم می سوزد برای کارگران که کوتاهترین دیوارند .هیچکس درکشان نمی کند.

رسول گرامی اسلام دست کارگری را که از فعالیت ورم کرده بود بالا برد و فرمودند: این دستی است که آتش جهنم را نمی بیند.

دستانی را  که خدا و رسولش می ستایند ؛ کسی ارزش نمی گذارد  وا اسفا با خودمان چند چندیم ؟

تبریک می گویم روزتان را و بوسه می زنم بر دستان زحمتکشتان ای مظلومترین نان آوران ایران در برابر عظمتتان سرتعظیم فرود می آورم و غرورتان را می ستایم .و کاش کسی می دیدتان .

هستید ولی نیستید و بی شما نمی شود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: