« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۹۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
لنده
البرز محمدخانی:کنون که روز شوراها مصادف شده است با ایام انتخابات، امیدوارم که مردم دیارم با شور و شعور سیاسی بدون توجه به نگاههای طایفه‌ای و تشکیلاتی، به کسانی که برای مردم مفیدتر و موثرترند رای دهند....
پایگاه خبری آوای رودکوف :رییس شورای شهرستان لنده در پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها ابراز امیدواری کرد مردم در انتخابات آتی با انتخاب آگاهانه خود مانع از ورود افرادی گردند که ضرر و زیانشان برای مردم بیشتر از سود و نفعشان می باشد.                                           

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

"والّذینَ اسْتجابوا لِربّهم و اَقاموا الصّلوهَ و اَمرُهم شُوری بینهم و ممّا رَزقْناهم یُنفقون ".و آنان که امر خدا را اجابت کردند و نماز به پا داشتند کارشان را به مشورت یکدیگر انجام دهند و از آنچه روزی آنها کردیم انفاق می کنند.                                

با توجه به اهمیت جایگاه شورای اسلامی، اصول مختلفی از قانون اساسی به آن پرداخته است از جمله اصل هفتم که اشاره دارد به اینکه شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.                                  

نهم اردیبهشت، سالروز پیام بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) روز ملی شوراها را که تبلور مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد به محضر عموم مردم بزرگوار شهرستان بخصوص شوراییان گرامی و بالاخص عزیزانی که متعهدانه و دلسوزانه نقش بسزایی در جهت پیشرفت و آبادانی دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون برای آنها خواستارم.                                      

 اکنون که روز شوراها مصادف شده است با ایام انتخابات، امیدوارم که مردم دیارم با شور و شعور سیاسی بدون توجه به نگاههای طایفه‌ای و تشکیلاتی، به کسانی که برای مردم مفیدتر و موثرترند رای دهند وبا انتخاب آگاهانه خود مانع از ورود افرادی گردند که ضرر و زیانشان برای مردم بیشتر از سود و نفعشان می باشد.                                           

من الله التوفیق
                                  
 البرز محمدخانی/رییس شورای شهرستان لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
کاندید
|
Netherlands
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
برادر محمد خانی کار عاقلانه ای کردید ،بعد اینکه دیدید در نظر سنجی حتی هیچکدام هم از شما بیشتر بود دیگه نامزد شورا نشدید..بنازم به این هوش
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
با سلام خدمت سایت وزین انصافا خدمات اقای محمدخانی را مردم شریف لنده فراموش نمی کنند دور قبل به زور واصرار مردم امدند واگر این دوره می امدندهمه باهر گرایشی به ایشان رای می دادند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: