« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
نشست منطقه‌ای توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد در عرصه فضای مجازی برای مبارزه با مواد مخدر با حضور 6 استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و هرمزگان در یاسوج برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سید ناصر رضایی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار داشت: یکی از محورهای تحقق این شعار وجود نیروی انسانی سالم بوده و در همین راستا حفاظت از نیروی انسانی کشور در برابر آسیب‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر ضروری است.

وی عنوان کرد: شورای مبارزه با مواد مخدر استان در سال 95 ، 55 مصوبه داشته که تنها یک مورد از این مصوبات شامل ساخت پارکینگ در حاشیه جاده یاسوج-اصفهان به منظور بازرسی خودروهای سنگین اجرایی نشده که امیدواریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاپایان خردادماه این مصوبه را اجرایی کند.

رضایی بیان کرد: فرمانداران برای بحث مبارزه با مواد مخدر در سال 95 تلاش‌ها و اقدامات مهمی انجام دادند و انتظار می‌رود که در سال 96 نیز اقدام به برگزاری منظم این جلسات و فعال کردن اعضاء کنند.

وی خواستار ارائه دستورکارهای تخصصی‌تر در نشست‌های شهرستانی شد و افزود: فرمانداران به نقاط آلوده‌تر، روستاها و حواشی شهرها توجه بیشتری در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته باشند.

دبیر هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای مبارزه با مواد مخدر و بازدید مستمر از مراکز ترک اعتیاد ابراز کرد: پاتوق‌ معتادان در شهرستان‌های استان ساماندهی شود.

رضایی ادامه داد: نشست منطقه‌ای توانمندسازی تشکل‌های مردم نهاد در عرصه فضای مجازی برای مبارزه با مواد مخدر به مدت سه روز از 12 تا 14 اردیبهشت ماه با حضور 6 استان کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و هرمزگان در یاسوج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فردا مرکز ترک اعتیاد دی آی سی در گچساران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین