« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
همزمان با هفته سلامت
مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت هفته سلامت با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  مدیر و کارکنان شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت هفته سلامت  با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار مهندس امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده ضمن اشاره به شعار هفته سلامت خلاصه ای از عملکرد و فعالیت های  این شبکه  را در هفته سلامت ارائه داد.

وی همچنین از حجه الاسلام والمسلمین محمودی اصل  امام جمعه شهرستان لنده بابت حمایت و همکاری  در زمینه حوزه سلامت تقدیر و تشکر کردند و گفت: امیدوارم  که  با رهنمودها و حمایت های جنابعالی بتوانیم در زمینه ارتقاء شاخص های بهداشتی و خدمت رسانی به همشهریان گرامی انجام وظیفه نمائیم.

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین محمودی اصل ضمن خوش آمد گویی و خسته نباشید به کارکنان شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: شبکه بهداشت و درمان لنده یکی از ادارات فعال و تاثیرگذار این شهرستان هست که با پیگیری از طریق پایگاههای خبری و حضور مستقیم، برنامه های خوب و مفید  شما را مشاهده کردیم  که جای تقدیر و تشکر دارد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: