« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران امروز سخنانی را مطرح کرد که کاربران خبرآنلاین آن را نشانه اعلام حمایت صریح او از کاندیدایی خاص دانستند و به این صحبت‌ها واکنش نشان دادند.
آوای رودکوف:  حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حسینیه تهرانی‎های مشهد گفت «در انتخابات نباید به دنبال شاد کردن دشمنان و منافقان باشیم بلکه باید از خدا بخواهیم کسی که هیئتی و امام رضا پسند و دلسوز و مبارزه گر با فساد باشد انتخاب شود. باید خط را بشناسیم و ببینیم چه کسی غیرت دارد و همان را انتخاب کنیم.»
به گزارش نامه نیوز، کابران به این موضع واکنش های متنوعی نشان دادند.
گروهی به طنز گفته‌اند، هر چقدر فکر می کنند منظور امام جمعه موقت تهران را متوجه نمی شود که گفته او اشاره به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری دارد مثلا کاربری نوشت «خدایا یعنی منظورش کیه؟؟؟؟ چرا اینقدر پیچیده و کلی صحبت کرده؟؟؟؟» و البته کاربر دیگری نیز پاسخی به کنایه خطاب به کاظم صدیقی داده و نوشته «به نظرتون امام رضا، کسی که خدمت به امام رضا را ول می کنه تا به جاش رئیس جمهور بشه را می پسنده؟».
برخی نیز ناراحت شدند از این که امام جمعه موقت تهران از امام رضا (ع) هزینه کرده تا نامزد مطلوبش رأی بیاورد و در کل معتقد بودند برای رقابت های سیاسی نباید از جانب ائمه اطهار سخن گفت مثل کاربری که معتقد است «جناب صدیقی همون کسی که حامیه پر و پا قرص احمدی نژاد بود ... دوره احمدی نژاد از امام زمان هزینه کردند، نتیجه اش را دیدیم این بار قراره از امام رضا هزینه کنن. خدایا خودت حامی ما مردم باش.»
کسانی هم از امام جمعه تهران پرسیدند « اگر آن وقت نامزد امام رضا پسند شما انتخاب نشد چه؟»
کاربرانی هم بودند که جمله کاظم صدیقی را اهانت و وهن شورای نگهبان دانسته و نوشتند «مگر شورای نگهبان بی غیرتا را رد صلاحیت نکرده؟»
برخی نیز مواضع حمایتی حجت الاسلام صدیقی از نامزدی خاص و توهین به سایر نامزدها را مناسب به حال تریبون های رسمی کشور ندانستند مثل شخصی نوشت «کسانی که تریبون های رسمی را در اختیار دارند نباید به نفع کاندیدایی خاص اعلام حمایت کنند.»

منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
اون آقایی که میگید از امام زمان مایه گذاشت به اندازه همتون به فقرا خدمت کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین