« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۷۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
یاسوج
آنچه از حضرتعالی در برهه کنونی انتظار می‌رفت صبر و متانت تا نیوشیدن بیانات روشنگرانه آتی مقام ولایت امر بود. تا شاید با روشن شدن تغییر شرایط گذشته با شرایط کنونی در کلمات رهبری عزیز، مرتکب گناه سوء ظن به برادر مومن ولایت امر (که قطعا برادر مومن شما و ما نیز می باشد) و همچنین اتهام زنی به ایشان (به اتهاماتی که سالیانی خود شما انتساب آنها را به آن آقا منکر بودید) نمی شدید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام احمد موسوی‌زاده از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مقیم شهر قم در واکنش به نامه «ستار هدایت‌خواه» نماینده اسبق بویراحمد و دنا خطاب به «دکتر احمدی‌نژاد»طی نامه ای نوشت:

برادر فهیم و انقلابی جناب استاد هدایت‌خواه
سلام علیکم؛

اذعان می‌کنم که یکی از حجت‌های حقیر در حمایت از آقای احمدی نژاد، حمایت‌های هوشمندانه و اصولی شما در این سال‌ها از ایشان بوده است. نامه دردمندانه اخیر شما خطاب به ایشان را نیز مطابق همان اصول و لکن متاسفانه (بر خلاف غالب کنش و واکنش‌هایی که از شما سراغ داشته ام) خالی از همه جانبه‌گری و هوشمندی دیدم و بر این اساس موجب تعجب و حیرت شد.  لذا جسارتا از باب یادآوری و تذکر خدمت برادر بزرگ خود، نکته ای را معروض می‌دارم.

قبل از آن لازم می دانم فرازهایی از بیانات «رهبر حکیم انقلاب اسلامی» در درس خارج ۵ مهرماه سال گذشته (که نوعاً در اظهار نظرها مغفول مانده معذلک حکمت بیانات ایشان خطاب به آن آقا می‌باشد) را یادآوری نموده و در پایان ادعا کنم که بیانیه شما بر خلاف آن حکمت، نگاشته شده است.

رهبر معظم انقلاب در آغاز درس خارج فقه ۵ مهر ۹۲ ( و بعد از بگو مگوهای ناشی از سوء برداشت‌ها از توضیح یک روایت در جلسه درس روز گذشته شان در بین برخی نیروهای انقلابی ایجاد شد) فرمودند:

 سوء برداشت فی نفسه چیز مشکلی نیست لکن وقتی که منتهی بشود به بگومگو و مایه کدورت و دل چرکینی برادران مومن بشود، چیز بدی است.

............... (بنده حقیر)

که این همه اصرار دارم به وحدت قلوب و حرکت در مسیر واحد و اتحاد کشور به خصوص گروه‌های مومن و انقلابی، (یک چیزی بگوید مایه اختلاف بشود) (به خدا پناه می بریم… )

(نباید) این چیزها را مایه اختلاف کرد.  امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد؛ به خصوص، نیروهای مومن و پاکار سعی کنند (اختلاف) به وجود (نیآورند)

 آنچه حقیر جسارتاً عرض می کنم پاسخ به مطالب متقنی که در نامه تان اشاره کردید نیست بلکه سخن در نفس نگارش این بیانیه در مقطع کنونی و توجه دادن به این نکته است که:

در واقع؛ اگر آن آقا به (یک توصیه) عمل نکرده است؛

شما و دیگر صادرکنندگان این گونه بیانیه ها متاسفانه با بگومگوهایتان ناخواسته (به دو نهی) عمل کرده اید:

یکی ایجاد کدورت و دل چرکینی برادران مومن و تزلزل در صفوف حامیان آرمان انقلابی حمایت از محرومین و مستضعفین،

دوم ایجاد و نیز اشاعه و ترویج اختلاف در صفوف نیروهای انقلابی(که این اثر اخیر، به دلیل جایگاه حضرتعالی در قضاوت توده قابل توجهی از محرومان، موثرتر و به تعبیر بهتر مهلک تر است)

دو عملی که مطابق فرموده رهبر باید از آنها به خدا پناه برد.

آنچه از حضرتعالی در برهه کنونی انتظار می‌رفت صبر و متانت تا نیوشیدن بیانات روشنگرانه آتی مقام ولایت امر بود. تا شاید با روشن شدن تغییر شرایط گذشته با شرایط کنونی در کلمات رهبری عزیز، مرتکب گناه سوء ظن به برادر مومن ولایت امر (که قطعا برادر مومن شما و ما نیز می باشد) و همچنین اتهام زنی به ایشان (به اتهاماتی که سالیانی خود شما انتساب آنها را به آن آقا منکر بودید) نمی شدید.

چه اینکه هیچگاه در اعلام برائت دیر نمی شد بلکه چنانچه مستحضرید آنچه در اعلام برائت مهم است فحص و یاس از یافتن مستمسک و حجت است. شاید می شد تا زمان بیانات آتی رهبری یا حتی تایید صلاحیت آن آقا از سوی شورای نگهبان (که با تایید فقهای آن، ضمنا می شد به این مستمسک و حجتها دست یافت) صبر کرد و آنگاه به تکلیف مسلم خود عمل نمود.

والسلام علی عبادالله الصالحین
سیداحمدموسوی‌زاده از طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد.
شهر مقدس قم
۲۸ فروردین




منبع /کبنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
خورشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
0
سلام جناب اقای دکتر هدایت خواه
...مصلحت مردم به این بگو مگوها نیست ........از شما انتظار چنین بیانه ای را نداشتیم چرا خود جنابعالی سالهای قبل درمقابل چنین حدیثهای قد علم میکردید. .....من نوعی .به تو واعمالت کاملا ایمان دارم واز طرفداران معرفت ودیانت وحتی اصول جنابعالی هستم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین