« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
لنده
مسئول واحد بهداشت دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان لنده گفت:در سال 95 بیش از 85 درصد مدارس در زمینه بهداشت دهان و دندان آموزش دیده اند و برای 2689 نفر خدمات فیشورسیلانت انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ نوربخش عالیوند مسئول واحد بهداشت دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان لنده برنامه های هفته دندانپزشکی را تشریح کرد.

وی  با بیان اینکه در سال 95 اقدامات قابل توجهی در زمینه بهداشت دهان و دندان در مدارس انجام شد مهمترین برنامه های این هفته را آموزش بهداشت دهان و دندان در مدارس،برگزاری مسابقه نقاشی در مدارس با عنوان مسواک زدن،نشست مدیران مدارس و مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت،انجام فیشورسیلانت و ترمیم برای دانش آموزان، تهیه و توزیع رسانه های آموزشی اعلام کرد.

مسئول بهداشت دهان و دندان شبکه بهداشت افزود: در سال 95 بیش از 85 درصد مدارس در زمینه بهداشت دهان و دندان آموزش دیده اند و برای 2689 نفر  خدمات فیشورسیلانت که به منظور تقویت و جلوگیری از پوسیدگی  دندانها استفاده می شود،انجام شد.

آقای عالیوند تصریح کرد: در سال گذشته  برای 2250  دانش آموز طی دو مرحله فلورایدترپی رایگان صورت گرفت وی در رابطه با اهمیت فلوریداتراپی گفت فلوراید ماده ای است که جهت تقویت دندان ها بکار می رود و هر 6 ماه یکبار برای دانش آموزان استفاده می شود.

ایشان ضمن رایگان بودن این خدمات برای دانش آموزان خاطرنشان کردند 2419 ترمیم دندان و 854مورد کشیدن دندان و 235 مورد جرمگیری انجام شد که در مقایسه با سالهای قبل آمار قابل توجهی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: