« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
فرماندار لنده :
شهرستان لنده مانند پازل به هم ریخته ای است که تنها نیازمند چینش این قطعات در کنار هم است و این مهم تنها از عهده نخبگان شهرستان بر می آید .


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ در دیدار جمعی از نخبگان مهاجر و میهمان شهرستان لنده نشست هم اندیشی پیرامون راههای برون رفت شهرستان از سکون و ایستایی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و ... بررسی شد .

کریمی نژاد فرماندار لنده در این دیدار ضمن تقدیر از حضور میهمانان و علقه و نگاه ویژه آنان به شهرستان گفت : شهرستان لنده مانند پازل به هم ریخته ای است که تنها نیازمند چینش این قطعات در کنار هم است و این مهم تنها از عهده نخبگان شهرستان بر می آید . بنابراین دست همه دوستان را برای شرکت در این امر خداپسندانه به گرمی میفشاریم و انتظار داریم هرچه در توان دارند در این زمینه رو نمایند .

 در این دیدار مهندس تقی زاده مسئول شرکت سرمایه گذاری امید ، حسینی نیا معاونت انسانی بانک تجارت کشور و مرادی نژاد از مدیران ارشد بانک توسعه صادارات کشور حضور و به بیان دیدگاههای خود پرداختند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: