« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
یاداشت / اسداله ربانی مهر
رسانه ها در افزایش مشارکت نقش خوبی دارنداما در معرفی اصلح بر اساس خواسته های مردم چندان موفق عمل نکردند وهم اکنون فرصت خوبی است تادرجهت این امرمهم گام بردارند.
پایگاه خبری آوای رودکوف - اسداله ربانی مهر:تعطیلات نوروزامسال باموسم بهاری انتخابات شورای شهر و روستا و گام اول یعنی ثبت نام افرادهمراه بوده است،تاجایی که در شهرهای کوچک حتی درمیهمانی های خانوادگی این موضوع  نمایان بود، اما به  عقیده خیلی هابعضی ها نباید می امدند و بعضی ها هم که باید می امدند نیامدند و هم اکنون رقابتی درپیش است که برای آینده  شهر بسیار تاثیرگذار است و بالاخره این مردم هستندکه باید برای سرنوشت آینده شان تصمیم گیری کنند...

امانکته مهم و قابل توجهی که وجود داردن قش مهم رسانه هاست که می تواند در اگاهی بخشی به جامعه و انتخاب اصلح تر تاثیرگدارباشدهرچندبه اعتقادنگارنده تاکنون این موضوع مهم علیرغم نقش فعالی که درگروه تنورانتخابات داشته اما چندان درانتخاب افرادیافرداصلح موفق نبوده و اماهم اکنون و درانتخابات شوراها که افرادبسیارزیادی ثبت نام کردندمی توانند بسیارتاثیرگذار باشند.

امانکته مهم دیگر پرهیز از روحیه محافظه کاری بالاخص درحوزه رسانه است وباید نسبت به عملکرد افراد اطهارنطرکنند و افرادخوب وکارامد را تشویق و افرادی که توانایی این کار را ندارنداجازه ندهندبرای۴سال صندلی مهم و تاثیرگذاری درحوزه مدیریت شهری چون شورا را بگیرند واجازه ندهندکارهای بزرگ درشهرشکل بگیردچون بی شک کارهای بزرگ تنهاازعهده افرادبزرگ وافکاربزرگ برمی آید.

به هرحال استان ما  با سابقه درخشان  و آب هوای خوب و ظرفیت های بالایی که در بخش زیرساخت ها از جمله  گردشگری دارد ولی مشکلاتی درحوزه های مختلف دارد و باید برای حل این مشکلات طرحی نو در انداخت؛ پس برای کمک به توسعه شهری همت همه بالاخص رسانه ها را می طلبد ..به امیداینکه در آینده از عملکرد خودمان در معرفی افراددلسوز و نخبه ای که دردی از دردها راکم می کنند و کنارشان درخدمت به شهروندان احساس دلگرمی می کنیم راضی باشیم وغبطه این فرصت ها را نخوریم.....

کوتاه سخن اینکه رسانه ها در افزایش مشارکت نقش خوبی دارنداما در معرفی اصلح بر اساس خواسته های مردم چندان موفق عمل نکردند وهم اکنون فرصت خوبی است تادرجهت این امرمهم گام بردارند.

بازهم باشما سخن خواهیم گفت..یاعلی مدد

اسداله ربانی مهر:مدیرمسئول نشریه همدلی همدان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: