« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
دیشموک
بقعه متبرکه امامزاده میر سالار از نوادگان هفتمین امام شیعیان در 90 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و در 5 کیلومتری شهر دیشموک قرار دارد.....


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ صبح امروز زائرسرای امامزاده میرسالار(ع) دیشموک به همت اداره اوقاف و کمک‌های مردمی با زیربنای 600 متر مربع در دو طبقه با اعتباری بالغ بر 700 میلیون‌تومان  به بهره‌برداری رسید .

 بقعه متبرکه امامزاده میر سالار از نوادگان هفتمین امام شیعیان در 90 کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و در 5 کیلومتری شهر دیشموک قرار دارد و سالانه زائران زیادی از داخل و خارج استان برای زیارت این بقعه  به دیشموک می روند.

نزدیکی این بقعه به امام زاده سید محمود (ع) و قرار گرفتن آن در تنگه ای زیبا  نزدیک شهر دیشموک و وجود آب و هوای متنوع و انتساب طيبه حضرت احمد موسی ميرسالار(ع) به هفت واسطه به حضرت باب الحوائج امام موسی الكاظم(ع)  ، امامزاده میرسالار را به تفریحگاهی زیارتی و سیاحتی تبدیل کرده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین