« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
رییس دفتر مقتدا صدر:
"اگر مقتدا صدر توسط طرف های مشخص یعنی گروه های هوادار ایران ترور شود، عراق را از شمال تا جنوب آتش می زنیم."
به گزارش آوای رودکوف  به نقل از "وطن" چاپ آمریکا، " أسعد النصيري" رییس دفتر مقتدا صدر در جنوب عراق مدعی شد: اگر مقتدا صدر کشته شود، سردار سلیمانی را می کشیم و داخل ایران عملیات انجام می دهیم.

 أسعد النصيري در ادامه گفت: اگر مقتدا صدر توسط طرف های مشخص یعنی گروه های هوادار ایران ترور شود، عراق را از شمال تا جنوب آتش می زنیم و نوری مالکی و سردار سلیمانی را خواهیم کشت./ جام نیـوز
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مهران
|
France
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
ظاهرا تلاش دشمنان جهت ایجاد تفرقه بین شیعیان نتیجه بخش بوده
ایران دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
0
0
شخصی مار کوچکی را در بیابان دید دلش به حالش سوخت آن را نگه داشت تا بعد از چند روز رها نماید ولی دل بسته بچه مار شد همین طور بچه مار بزرگ و بزرگتر گزدید و چون خیلی دل بسته به آن شده بود آن را در کتار خود میخوا باند . مار چند شب بی قرار بود و خود را کش میداد آن شخص مار را به دامپزشک نشان داد دامپزشک به صاحب مار گفت مار خیلی بزرگ شده دلیل کش دادن بدن و بی قراری اش هم دارد خود را آماده میکند که شما را ببلعد!! وقتی بی تدبیران برکشور .......... نتیجه همین میشود که بعد از این همه هزینه که برای مردم عراق از جیب ملت فقیر ایران پرداخت شده و میشود و خسارت جنگ تحمیلی را هم به آتها بخشیده اند!! بعد از سیر شدن به فکر بلعیدن ما باشند امان از بی تدبیری!! امان و صد امان !!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: