« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
انتخابات 96
در پایان فرایند ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 168 نفر در این شهرستان نام نویسی کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ در پایان فرایند ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 168 نفر در شهرستان لنده  نام نویسی کردند که از این تعداد 10 نفر را بانوان و 158 نفر را آقایان تشکیل می دهند.

به گفته رفیعی مسول واحد فناوری اطلاعات فرمانداری شهرستان لنده از تعداد 168 داوطلب ثبت نام شده ، 49 نفر برای شهر لنده ؛ 64 نفر برای بخش مرکزی و 55 نفر برای بخش موگرمون نام نویسی نمودند.

عادل مرادی دبیر ستاد ثبت نام شهرستان لنده در همین را ستا به خبرنگار"آوای رودکوف"گفت:زمان ثبت نام از متقاضیان شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی ام اسفندماه سال ۹۵ تا ششم فروردین سال جاری در محل فرمانداری این شهرستان انجام شد.

وی افزود ؛ بر اساس قانون و تقویم زمانبندی انتخابات کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات اجرایی در تاریخ 96/02/02 پایان و نتیجه به داوطلبان اعلام می گردد.

مرادی به گستردگی ثبت نام و کاندیداهای شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: فرآیند انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا یک فرآیند مشخص و معینی است که باید همه با احترام به این قانون سعی کنیم تا یک انتخابات شایسته و آبرومندی را در 29 اردیبهشت ماه شاهد باشیم.

گفتنی است انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

***اسامی وجزئیات کامل ثبت نام شدگان را  اینجا   ببینید.***
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین