« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد؛
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: داوطلبان می توانند تا پایان وقت نسبت به ثبت نام در فرمانداری ها، بخشداری ها یا دفاتر پیشخوان ضمن همراه داشتن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف ؛ رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان روز ششم از زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا دو هزار و 573 نفر در استان  ثبت نام کرده اند.

 فتاح محمدی افزود : از این تعداد که تا پایان پنجم فروردین ماه ثبت نام کرده اند، 482 نفر در حوزه شهری و دو هزار و 55 نفر در حوزه روستایی نام نویسی کرده اند.

وی، اظهار داشت: در حوزه شهری از مجموع 482 نفر ، 42 زن و 440 مرد و در حوزه روستایی 121 نفر زن و یک هزار و 934 مرد ثبت نام کرده اند.

محمدی، در ادامه افزود: یاسوج با 144 نفر ثبت نام در حوزه شهری بیشترین آمار ثبت نامی را در کل استان به خود اختصاص داده است و روستای مهریان با تعداد 17 نفر ثبت نام بیشترین آمار ثبت نامی در حوزه روستایی را داراست .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، اظهار داشت: ستاد انتخابات استان با نشست ها و هماهنگی های مقدماتی با حضور فرمانداران و بخشداراران تمهیدات لازم در راستای انجام ثبت نام از داوطلبان و همچنین برگزاری انتخابات را فراهم نموده است.

محمدی، افزود: در روزهای گذشته روند ثبت نام داوطلبان انتخابات با حضور مستمر و منظم اعضای ستاد انتخابات شهرستان ها و بخش ها به خوبی انجام گرفته است و تا پایان مهلت قانونی آن ادامه دارد.

دبیرستاد انتخابات استان، آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا را تا 12 شب ششم فروردین ماه دانست و گفت: فرمانداران و بخشداران تا پایان مهلت قانونی حضور مستمر در محل ستاد انتخابات شهرستان و بخش داشته باشند و همچنین داوطلبان می توانند تا پایان وقت نسبت به ثبت نام در فرمانداری ها، بخشداری ها یا دفاتر پیشخوان ضمن همراه داشتن مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

وی، گفت: فرمانداران و بخشداران از طریق معتمدین و ریش سفیدها نسبت به دعوت افراد توانمند جهت ثبت نام در روستاهایی که داوطلبان آنها به حد نصاب نرسیده اند تلاش کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: