« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
در حال به‌ روزرسانی . . .
هفتمین و آخرین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر لنده آغاز شد. انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب تمدید شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز 30 اسفند در سراسر کشور آغاز شده و تا 6 فروردین‌ماه 96 ادامه خواهد داشت. امروز آخرین مهلت ثبت‌نام از داوطلبان این دور از انتخابات است.

برپایه این گزارش تا ظهر امروز بیش از 130نفر برای شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان لنده ثبت نام نموده اند که از این تعداد 40 نفر برای شهر و مابقی برای روستاها نام نویسی کردند.

اما اخرین روز از ثبت نام با شور و هیجان دوچندانی در حال اجراست امروز اکثر نامزدهای انتخاباتی با جمع کثیری از هواداران خود در محل فرمانداری حضور پیدا کردند.

بهمن محمدی ؛ بازنشسته وزارت کشور و بخشدار سایق حوزه مرکزی کهگیلویه و سوق  صبح امروز در معیت جمعی از هواداران خود با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر لنده ثبت‌نام کرد.

عزیزالله شریفی از بازنشسگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اقدامی جالب به همراه جمعی از هواداران خود ابتدا در گلزار شهدای شهر لنده حضور پیدا کرده و بر مزار شهیدان گلگون کفن این شهر قرائت فاتحه نموده و سپس در معیت انها و با حضور در فرمانداری برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر لنده ثبت‌نام کرد.

همچنین ؛اقایان سید روح الله تقوی نژاد؛ محمد مراد کمالی ،حمید رضایی ،علیرضا فاضلی ،اسماعیل ضامنی ،اصغر اعتمادی ،علی افتخاری ،علی پناه دهقان ، عطب الله آهنجان ،محمد رحیم پروره و عبدالله آقازاده با حضور در فرمانداری این شهرستان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر لنده ثبت‌نام نموده اند.




این گزارش در حال تکمیل است..........................


*** جزئیات کامل ثبت نام شدگان را اینجا ببینید.***

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: