« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
سال 96
مسئولان شهرستان لنده همزمان با آغاز سال نو ، فصل رویش حیاط طبیعت و بهار جاودان را به مردم شریف لنده تبریک گفتند.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ مسئولان شهرستان لنده همزمان با آغاز سال نو ، فصل رویش حیاط طبیعت و بهار جاودان را به مردم شریف لنده تبریک گفتند.

پیام دکتر کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده بمناسبت آغاز سال 1396

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال
نوروز بمانید که ایّام شمایید!
آغاز شمایید و سرانجام شمایید!
آن صبح نخستین بهاری که ز شادی
می آورد از چلچله پیغام، شمایید!
آن دشت طراوت زده آن جنگل هشیار
آن گنبد گرداننده ی آرام شمایید!
خورشید گر از بام فلک عشق فشاند،
خورشید شما، عشق شما، بام شمایید!
نوروز کهنسال کجا غیر شما بود؟
اسطوره ی جمشید و جم و جام شمایید!
عشق از نفس گرم شما تازه کند جان
افسانه ی بهرام و گل اندام شمایید!
پایان سرد و سفید زمستان هماره سبز خواهد بود. بهار طبیعت همراه با آواز هزاردستان از راه رسید و ما را به تدبر در کتاب آفرینش فرا میخواند.  سالی که گذشت لبریز است از فراز و فرود در زندگی فردی و اجتماعی ما ایرانیان.  اما همه این اتفاقات چه خوب و چه بد ملت ما را همچون الماسی در ژرفای زمین؛  آبدیده تر کرد . النعمتان مجهولتان الصحه و الامان . بنابراین بر آستان لایزال الهی سر تعظیم فرود می آوریم برای دو نعمت بی بدیل سلامت و امنیت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و مدیریت مدبرانه دولت تدبیر و امید.
 
اینجانب بعنوان خادم مردم شریف و متمدن دیار اولین ها؛   شهرستان لنده فرارسیدن نوروز باستانی که مقارن است با ولادت باسعادت ام ابیها فاطمه زهرا (س) به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ایران و همه ایرانیانی که دل در گرو اعتلای ایران اسلامی دارند شادباش گفته
ناب ترين دعاهايمان را بر تار خورشيد و عرش كبريايي به وديعه مي گذاریم، تا هماي سعادت بر بام ملت ایران سایه گستر باشد.ازخداوند تغییر به احسن الحال را برای همگان آرزو مندم. 
دارا کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده


پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز:

یا مقلب القلوب و الابصار  یا مدبر اللیل و النهار  یا محول الحول و الاحوال  حول حالنا الی احسن الحال

نوروز باستانی کهن ترین جشن گیتی و رشته پیوند نسل های گذشته و حال است که با آموزه های اسلامی تحکیم یافته و همواره بازگشت به زیبائی و خوبی را برای اقوام و فرهنگ های مختلف این مرز و بوم به ارمغان آورده است.

خداوند مهربان و بزرگ را سپاسگزاریم در سالی که توسط رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به نام"اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل" نام گذاری گردید، شبکه بهداشت و درمان لنده توانست با کوششی فزاينده برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه سلامت و  خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان لنده  گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

استقلال شبکه بهداشت ودرمان، خرید  تجهیزات پیشرفته پزشکی و آزمایشگاهی، ثبت خدمات بصورت تمام الکترونیک در سامانه های بهداشتی، انجام کارهای عمرانی، حضور پزشکان متخصص در شهرستان و... خدمات نمونه ای از دستاوردهای درخشانی است که در سال 95 به لطف خدای متعال و همت همکارانم در دانشگاه علوم پزشکی در اولین سال استقلال شبکه رقم خورده است.

برخود لازم می دانم از زحمات و  همکاری مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاران پرتلاش مجموعه ی شبکه بهداشت و درمان لنده و همه همشهریان عزیز در سال ۱۳۹۵ قدردانی نموده و از خداوند متعال، سالی سرشار از بهروزی و موفقّیت و ایّامی نیک و پربار را برای همکاران و همشهریان آرزومندم .امیدوارم سال۱۳۹۶، با انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم افزائی به اهداف متعالی نظام سلامت در راستای تامين، و پیشبرد برنامه در پیش رو بتوانیم خدمات ارزشمندانه تری که حق مردم شریف و ولایتمدارمان هست دست یابیم.
من و همکارانم جهت تحقق اهداف و برنامه های خوبی که در پیش رو هست نیازمند همکاری و دعای شما بزرگواران خواهیم بود.با آرزوی سالی پر از موفقیت، بهروزی و شادکامی

مهندس امراله خانی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده

ادامه دارد..................................................................
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: