« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
فرماندار لنده
مهمترین رسالت نامزدها مدیریت توقعات است زیرا طرح وعده های فاقد ضمانت اجرایی باعث خواهد شد چهارسال بعد همین سقف مطالبات به کف خواسته ها تبدیل شود .


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛  در ضیافت شامی که از سوی فرمانداری لنده با طلاب شهرستان لنده و به منظور تبیین فرایند انتخابات و بهره گیری از ظرفیت عالمان دینی برای ایجاد فضای نشاط سیاسی برگزار گردید کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده از انتخابات به عنوان تجلیگاه وفاق و همبستگی ملی یاد کرد و گفت مشروعیت نظام مقدس جکهوری اسلامی در انتخابات متبلور میشود .

ایشان مهمترین دستاورد انتخابات را حفظ هویت ملی و انسجام اجتماعی عنوان کرد که همواره در فرمایشات بنیانگذار معمار بزرگ انقلاب و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب گوشزد گردیده است .

کریمی نژاد افزود : ما نیازمند مداقه در این فرایند ملی هستیم زیرا غفلت از چالشهای انتخابات تاوان بزرگی به همراه خواهد داشت . از جمله این چالشها بالاخص در بعد بین المللی تلاش دشمنان نظام برای ایجاد نزاع با تقلیل هویت ملی به هویت محلی است . دومین چالش انتخابات طرح مطالبات فراقانونی و ساختارشکنانه است که این نیز به تبع خود پیامدهای جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت .  بالاخص در انتخابات شوراهای شهر و روستا بدلیل مکانیسم های سهل گیرانه نظارتی برای ورود به این پارلمان محلی ،این آسیب بیشتر در قالب نگاههای قومیتی رخ می نمایاند .

کریمی نژاد گفت : مهمترین رسالت نامزدها مدیریت توقعات است زیرا طرح وعده های فاقد ضمانت اجرایی باعث خواهد شد  چهارسال بعد همین سقف مطالبات به کف خواسته ها تبدیل شود .کریمی نژاد از طلاب و روحانیون به عنوان حاملان و عاملان دین یاد کرد و گفت متاسفانه بدلیل نداشتن پارادایم و الگوی مناسب برای توسعه از ظرفیتهای فرهنگی و دینی بهره لازم را نگرفته ایم . در ابعاد سیاسی با نسخه برداری از الگوهای اشتباهی که بومی نشده و با فرهنگ و بافت جامعه ما همخونی نداشته در یک سیکل معیوب توسعه گرفتار شده ایم . پلورالیسم فرهنگی خودساخته  نیز روز به روز ما را از هویت فرهنگی و تاریخی که متعلق به آن هستیم دورتر میسازد . ایشان در ادامه از طلاب و روحانیون خواست تا با تبیین چرایی حضور در انتخابات جاانداختن فرهنگ کار را برای سال 96 در دستور کار قرار داده و با پیروی از نسخه شفابخش توسعه با مردم دولت را در رسیدن به چشم اندازهای اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی مد نظر یاری دهند . در پایان حجج الاسلام محمودی اصل  امام جمعه لنده ؛ نظری و خسرونژاد به بیان دیدگاههای خود پرداخته و آمادگی خود را در این زمینه اعلام نمودند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: