« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
در آستانه عید نوروز
این مانور جهت رفاه حال همشهریان و همچنین مسافران نوروزی و کسب آمادگی لازم برای طرح نوروزی سلامت که از تاریخ یکم اسفندماه تا 15 فرودین ماه سال 96 در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛  به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده مانور سلامت نوروزی  با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه و مسافران نوروزی و ایمنی آب و مواد غذایی در سطح شهر لنده اجرا شد.

امرالله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در حاشیه این مراسم به خبرنگار آوای رودکوف گفت: این مانور جهت رفاه حال همشهریان و همچنین مسافران نوروزی و کسب آمادگی لازم برای طرح نوروزی سلامت که از تاریخ یکم اسفندماه تا 15 فرودین ماه سال 96 در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

مهندس خانی افزود : کلیه مراکز جامع سلامت شهرستان لنده در ایام نوروز و تا تاریخ 15 فرودین ماه کشیک می‌باشند و در این ایام تمامی خدمات درمانی و مراقبت و بهداشتی  را برای رفاه حال همشهریان و مسافران نوروزی انجام می‌دهند.

خانی اضافه کرد: کلیه مأموران بهداشت محیط شبکه درمان دشتی در طی این ایام با نظارت کامل بر مراکز توزیع مواد غذایی سلامت آن‌ها را موردبررسی قرار می‌دهند و در تمامی ساعات شبانه روز آماده شنیدن گزارشات مردمی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت:طی این مدت 397 بازدید در تایم اداری از صنفهای مختلف بعمل آمده و 157 کیلو گرم مواد خوراکی معدوم شده ، همچنین تعداد 47 مورد بازدید از اماکن عمومی بعمل امده و 11 مورد به تعزیرات معرفی گردیده است.

وی در پایان افزود: امیدوارم بتوانیم با همکاری ادارات شرکت‌کننده در طرح سلامت نوروزی شهرستان لنده سالی با آرامش خاطر را برای همشهریان و مهمانان نوروزی فراهم کنیم.














نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: