« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
فرماندار لنده در نشست با خبرنگاران
فرماندار لنده گفت:معیار ارزیابی عملکرد مدیران و مسولان شهرستان لنده در سال 96 تقویت روابط عمومی ها و تعامل سازنده مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه می باشدمی باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ اخرین نشست فرماندار لنده با اصحاب رسانه در سال 1395 برگزار شد در این نشست ابتدا دکتر کریمی نژاد با تقدیر از اصحاب رسانه گفت:احترام به خبرنگار احترام به شعور افکار عمومی است.

در ادامه خبرنگاران به بیان دیدگاههای خود پرداختند .طرح مباحثی از قبیل :ارتقاء جایگاه رسانه ، جاده ارتباطی لنده به دهدشت ، تقویت روابط عمومی ادارات ، عدم تعامل بعضی از مسولان با خبرنگاران ، نارضایتی خبرنگاران از نحوه دعوت انها برای شرکت در جلسات و نشستها ، استفاده از ظرفیتهای خبرنگاران در برنامه های مختلف و .... از مهمترین دغدغه های خبرنگاران بود که سرپرست فرمانداری لنده ضمن تشریح برنامه های کاری خود در سال 96 به دغدغه های خبرنگاران پاسخ داد. اهم سخنان وی به شرح زیر است:

*روکش و اسفالت جاده لنده به دهدشت در آغاز سال جدید اجرایی خواهد شد.

*معیار ارزیابی عملکرد مدیران و مسولان شهرستان لنده در سال 96 تقویت روابط عمومی ها و تعامل سازنده مدیران با خبرنگاران می باشد.

*همانطور که در جلسه معارفه عرض کردم بال پرواز خودم را شکستم و هم اکنون در شهر لنده ساکن می باشم انتظار دارم مدیران پروازی در لنده ساکن شوند و از خودروهای دولتی به هیچ وجه استفاده شخصی نگردد.

*قطعا مدیران ضعیف در خدمات رسانی به مردم تغییر خواهند کرد.

*ضعف کشور را در نبود احزاب می دانم اگر احزاب بود الان قومیتها در شوراهای شهر و روستا بیداد نمی کرد.

*با نصب بنرهای تر حیم در ورودی شهر مخالفم و اعتقاد دارم باید به جای آنها بنرهای فرهنگی و هنری نصب و به یک فرهنگ تبدیل شود این موضوع را در جلسات شورای فرهنگ عمومی پیگیری خواهیم کرد.

*خدمات دولتها نباتید به نام اشخاص ثبت گردند بلکه باید به نام دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت گردند.

*اگر چه شهردار جوان و خلاقی داریم اما از خدمات شهری لنده راضی نیستم و امیدوارم با تعیین شورای جدید و بهبهود وضعیت بودجه در سال اتی نسبت به زیبایی شهر اقدام گردد.

*باید از ظرفیت خبرنگاران به نحو احسن در برنامه های مختلف استفاده گردد زیرا معتقدم اخترام به خبرنگاران و اصحاب رسانه احترام به شعورافکار عمومی است.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران شهرستان لنده با اهداء هدایایی تجلیل بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین