« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
این درحالی است که به نوشته این روزنامه به تازگی صفحه ای در فیس‌بوک باز شده است که جمال مبارک را رییس جمهور آینده مصر می‌خواند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از العالم، روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" با انتشار گزارشی از تدارک فرزندان حسنی مبارک، رییس جمهور مخلوع مصر، برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 خبر داد.

 

روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارنوت" در گزارشی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 مصر، از شانس بازگشت به قدرت حکومت برکنار شده حسنی مبارک از طریق جمال مبارک که گام های استواری به سوی ریاست جمهوری این کشور بر می دارد، سخن به میان آورد.

 

"الوطن" به نقل از این روزنامه اسرائیلی نوشت: هفته گذشته جمال و علاء مبارک، فرزندان حسنی مبارک، در زمان برگزاری مسابقات فوتبال تیم های ملی مصر و تونس در میان تماشاچیان حضور داشتند.

 

یدیعوت در ادامه خاطرنشان کرد این دو برادر از ژانویه سال 2015 که پس از گذراندن 4 سال حبس از زندان آزاد شدند، این نخستین بار نیست که در مکان های مختلف در انظار عمومی ظاهر می شوند؛ بنابراین با توجه به این که  ژوئن سال 2018 مردم مصر برای انتخاب رییس جمهور جدید پای صندوق های رای خواهند رفت، بعید نیست که جمال مبارک را به ریاست جمهوری انتخاب کنند.

 

این درحالی است که به نوشته این روزنامه به تازگی صفحه ای در فیس‌بوک باز شده است که جمال مبارک را رییس جمهور آینده مصر می‌خواند.

 

این روزنامه افزود: تاکنون واکنش رسانه های مصر به ظاهر شدن جمال مبارک در انظار عمومی نه تنها منفی نبوده است بلکه برخی فعالان رسانه‌ای اعلام کرده اند که حضور فرزندان مبارک در انظار عمومی بعد از تبرئه شدنشان، امری طبیعی است و این مساله مسیر جمال مبارک را برای ورود به رقابت انتخاباتی هموار می کند.

 

یدیعوت نوشت: برخی رسانه های مصری به تازگی برای تحقق این هدف جمال مبارک، خدشه دار کردن چهره محمد البرادعی، یکی از رهبران انقلاب 25 ژانویه مصر را آغاز کرده اند.

 

این روزنامه صهیونیستی در پایان خاطرنشان کرد که مقامات مصر به تازگی تصمیم گرفته اند نام احمد شفیق، آخرین نخست وزیر دوران حسنی مبارک را که از ترس دستگیری به اتهام فساد به امارات فرار کرده است، از فهرست افراد تحت تعقیب در فرودگاه های مصر پاک کنند؛ امری که زمینه بازگشت وی به مصر را هموار می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: