« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
بازنشر/در آستانه بهار
رودخانه و طبیعت زیبای این منطقه دارای اکوسیستم و محیط زیست بسیار خاص و جذابی است که در جذب گردشگران به این شهرستان نقش بسزایی دارد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: در خصوص مهربانیهای طبیعت زیبای موگرمون و نامهربانیهای نا زیبای مسولان به این منطقه هرچه بنویسم و گلایه کنیم حق مطلب ادا نخواهد شد. 
                                                                                     


رودخانه و طبیعت زیبای این منطقه دارای اکوسیستم و محیط زیست بسیار خاص و جذابی است  که در جذب گردشگران  به این شهرستان نقش بسزایی دارد.

موگرمون با داشتن رودخانه جن و  چشم اندازهای طبیعی، باغات و شالیزارهای برنج در تمام چهار فصل آماده میزبانی  بسیاری از  گردشگران و اهالی این شهرستان گرمسیری است.
                                                                                                              

سایبان های طبیعی پوشیده از درختان زیبای بلوط و بید و وجود چندین طرح ماهی که به دلیل کیفیت و مرغوبیت ماهی(قزل آلا) از صادرکنندگان مهم ماهی به دیگر شهرهای استان و استان‌های همجوار بوده نیز به زیبائیهای این منطقه افزوده است.
                                                                                                                          

خلاصه کنیم هرچه در خصوص زیبائیهای این منطقه بگوییم باز کم گفته ایم و اما باید به مسولانی که چشمان خود را بر روی این منطقه بسته اند و آن را از کمترین امکانات رفاهی و بهداشتی محروم نموده اند و  فقط سالیانه  در آغاز عید نوروز و ابتدای فصل تابستان به  یک مصاحبه و معرفی بسنده کردند گلایه کرد و تاسف خورد و آرام گفت:براستی که حق این طبیعت زیبا و مهربان نامهربانی نیست لطفا همان یک مصاحبه را هم از آن دریغ نمایید او خود برای معرفی داشته هایش ناز و کرشمه های زیادی بلد است.....
                                                                                                                       

گفتنی است موگرمون در فاصله 12کیلومتری شهر لنده ، در  استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدزکی بدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
0
0
ممنون وسپاسگذارم ازآوای رودکوف اماخواهشن از مشکلات روستای چلی و نداشتن جاده آن نیز بنویسید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: