« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالی امنیت ملی
دکتر سعيد جليلي در جمع مردم دهدشت گفت :11هزار ميليارد تومان از معوقات بانکی مربوط به 23 نفر مي باشد و در چنين شرايط هزاران نفر از بيکاران ما از قلم مي افتند.


به گزارش پايگاه خبري آواي رودکوف از دهدشت؛ سعيد جليلي که به دعوت جريان عدالتخواه استان به دهدشت سفر نموده عصر امروز در جمع مردم شهرستان کهگيلويه در مسجد صاحب الزمان  اين شهر با بيان اينکه : امروزه بسياري از مردم سوال مي کنند چرا با وجودي که ما توانستيم در دوران دفاع مقدس در مقابل 37 کشور دنيا بايستيم و از خاک و ناموس خود آنگونه دفاع نماييم که دنيا را مات و مبهوت نموده و با وجود منابع غني مادي و معنوي در ايران اما در داخل با برخي مشکلات از جمله :فقر ؛فساد و بيکاري مواجه هستيم گفت:شرط برون رفت از فقر و فساد در جامعه رفع تبعيض در جامعه است.

نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي اظهار داشت: ملت ما با تفکر انقلابي در مقابل بزرگ‌ترين قدرت‌هاي روي زمين به پيروزي رسيد؛ بعد از پيروزي انقلاب، مردم ايران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تفکر مارکسيستي و سوسياليستي رژيم بعث عراق ايستادگي کردند؛ صدام با همه پشتيبانان خود از غرب تا شرق تا شيوخ و ملوک نفرين‌شده عرب در مقابل ايران اسلامي ايستاد اما اين ملت در مقابل قدرت‌هاي برتر جهاني مقاومت کردند که باز هم پيروز شديم، چون سلاح ما شهادت بود و تفکر حاکم تفکر انقلابي بود.

وي افزود : هر جا با تفکر انقلابي ظاهر شديم موفق بوديم و هر جا کم آورديم و زمين خورديم ناشي از فاصله گرفتن ما با تفکر انقلابي بود.

جليلي به بحث بيکاري و فساد نيز گريزي زد و اظهار داشت: اگر قرار باشد در جامعه کساني با يک زنگ تلفن هزار ميليارد تومان وام بگيرند به آن معني است که هزاران نفر از مردم از يک فقره وام يک ميليون توماني محروم مي‌شوند.

دکتر سعيد جليلي افزود:11هزار ميليارد تومان از معوقات بانک ملي مربوط به 23 نفر مي باشد و در چنين شرايط هزاران نفر از بيکاران ما از قلم مي افتند.

وي تبعیض را فراگیر دانست و گفت حتی در بحث رسانه ها هم نیز تبعیض وجود دارد ایشان با انتقاد از رسانه ملي که در آن به موضوع يک مسابقه ورزشي خارج از کشور ساعت‌ها پرداخته مي‌شود اما آن گونه که رسانه ملي و ساير رسانه‌ها به موضوع یک مسابقه ورزشی خارجی مي‌پردارند به مشکلات مناطق محروم و ریز گردها در خوزستان پرداخته نمي‌شود.

 دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بسیاری از مشکلات فعلی نتیجه سیاست خارجی دولت قبل می باشد گفت:در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نه تنها اقای روحانی بلکه بعضی از اصولگرایان نظیر ولایتی اعتقاد داشتند که باید کمی نرمش به خرج داد ،باید به کدخدا لبخند زد ،شعار تند نداد ،یا بعضی ها در داخل و خارج می گفتند  خب یک ذرّه شما عقب‌نشینی می‌کردید، همه‌ی مشکلات حل میشد، پرونده‌ی هسته‌ای ایران عادی می‌شد. آن تعلیق غنی‌سازی این فایده را برای ما داشت که معلوم شد با عقب‌نشینی، با تعلیق غنی‌سازی، با عقب افتادن کار، با تعطیل کردن بسیاری از کارها ، با لبخند به امریکا ؛آیا مشکلات ما حل شد ؟ ایا تحریمها برداشته شد ،ایا انها مفاد برجام را اجرا کردند و ایا مشکلات بانکی و روابط اقتصادی و تجاری ما عادی شد یا خیر؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: