« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج خبر داد
21 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با کمک هزینه 420 میلیون ریال به خانه بخت رفتند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های محتلف یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، هادی ولایتی رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج، گفت: دوره های آموزشی مختلفی برای 251 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد.

وی آموزش 54 زوج جوان تحت حمایت را یکی از دوره های برگزار شده عنوان کرد و افزود: در این دوره مسائلی در خصوص تفاوتهای روان شناختی مردان و زنان، حفظ عفاف و حجاب در سلامت خانواده، حقوق زن و شوهر از دیدگاه اسلام و نقش دینداری در مصونیت خانواده، بهداشت زناشوئی وآمادگی زوجین برای والد شدن، رموز زندگی همسران موفق(عیب پوشی و سازگاری) با حضور کارشناسان بیان شد.

ولایتی آموزش زنان مطلقه به تعداد 50 نفر با عنوان ویژگیهای ارتباط موثر، موانع ارتباط موثر ، مثبت اندیشی نسبت به ازدواج ، پیشگیری از بیماریهای شایع در زنان ، نقش ایمان در سلامت روان ، حجاب و تاثیر آن در تحکیم بنیان خانواده  را از دیگر دوره های برگزار شده برشمرد.

وی به برگزاری دوره آموزشی برای 68 نفر از دختران در آستانه ازدواج  اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزشی  مسائلی درخصوص فلسفه حجاب و نقش آن در زندگی، حدود ارتباط دختر و پسر، شرایط و ویژگیهای لازم برای ازدواج و معیارهای انتخاب همسر، مهارت تصمیم گیری و حل مسائل، مهارت خود آگاهی و خود ارزیابی و راههای بالا بردن اعتماد به نفس برای شرکت کنندگان شرح داده شد.

ولایتی آخرین دوره برگزار شده را برای 83 نفر از زنان سرپرست خانوار در زمینه ایدز و اعتیاد با مربیگری کارشناس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کمک هزینه تأمین جهیزیه به صورت بلاعوض و تا سقف ۲۰ میلیون ریال به نوعروسان مددجو یکی از اقدامات این نهاد است، اظهار کرد: 21 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو یاسوج به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری با کمک هزینه 420 میلیون ریال به خانه بخت رفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: