« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۹۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
در نشست شورای اداری لنده عنوان شد
فرماندار لنده رسالت مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات را پرهیز از جانبداری از تمامی گروههای سیاسی دانست و گفت : اعتماد سازی ، قانونمندی ، شفافیت ، سلامت همراه با دقت شعار ماست .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛آخرین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با سه محور اصلی تسهیلات خدمات سفر ، برنامه ریزی برای انتخابات شوراهای اسلامی ،ریاست جمهور و برنامه ریزی برای بزرگداشت سالروز تاسیس نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران  برگزار گردید .

در ابتدای این نشست حسن پور معاون فرماندار ضمن بررسی موارد مصوب شده در جلسه قبل از اعضای شورا خواستندهر کدام گزارش اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود ارائه نمایند .

پس از ارائه گزارش کار ادارات ، کریمی نژاد فرماندار لنده با تبریک بیست و دوم اسفند  سالروز نهاد ارزشمند بنیاد شهید و امورایثارگران افزود انتخاب اسفند ماه فصل رویش لاله ها برای تاسیس این نهاد مقدس زیبایی کار را دوچندان کرده است .

 ایشان با اشاره به لطف طبیعت در حق آدمی ، لطافت و انسانیت انسان را در کمک به همنوعان و مشارکت در غم و شادی هم دانست و جشن پایانی سال یعنی جشن نیکوکاری را بهترین فرصت برای شکوفایی خصائل نیک انسانی دانست و خواهان مشارکت جدی همه نهادها در این زمینه شد . کریمی نژاد با اشاره به سال اقدام و عمل ، گریزی به تلاش های دولت در تحقق این مطالبه رهبری معظم انقلاب زد و گفت : کلیت حاکمیت یعنی سه قوه اصلی کشور مجریه ، قضاییه و مقننه همه در این مسیر حرکتی جدی را آغاز کردند و در این بین قوه مجریه با بهره گیری از تمام ظرفیتهای ممکن و علیرغم همه محدودیتها اقدامات خوبی را به ثمر رسانده است . رشد اقتصادی شش و چهار دهم درصدی ، فعال شدن کارگاههای تولیدی ، خودکفایی در تولید گندم ، برابری ایران با کشورهای منطقه مانند قطر در بهره برداری از میادین مشترک گازی  ، تبدیل میعانات گازی به فرآورده ها در داخل کشور از مجموعه اقدامات این دولت در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بوده است .

 ایشان ضمن استقبال از نقدهای همراه با رعایت اخلاق گفتند : ما به شعار زنده باد مخالف من اعتقاد داریم اما پرداختن به حاشیه های دو وجهی مانند برجام نافرجام ، گوساله سامری و ... ناشی از برداشت های ناصحیح میدانیم  عقلا و آگاهان امور به خوبی به پیامدهای مثبت برجام واقفند.  از جمله این پیامدهای مثبت می توان از تثبیت بازار و خروج کشور ایران  از فصل هفتم شورای امنیت که در طول تاریخ کم سابقه بوده و تعامل مثبت با جهان نام برد .

 نظام سلطه دولت عدالت محور و مهرورز و اعتدال و اصلاحات نمی شناسد و ستیز نظام سلطه با اصل نظام جمهوری اسلامی است . هر چند استیصال نظام سلطه در اردوکشی های خیابانی در روزهای اخیر به جهانیان اثبات شده است . نظام سلطه با دیالکتیک تاریخی تز ، آنتی تز و سنتز دچار سنتزجبری آن شده که محصول کلاف خود بافته ای ست که برای دیگران مهیا کرده بودند .

کریمی نژاد با اشاره به اولویت های نسبی سرمایه گذاری در شهرستان لنده بالاخص در بخش کشاورزی گفت ما باید با پرهیز از شعارهای آرمانگرایانه مطابق با اقلیم و داشته ها در مسیر توسعه گام برداریم . در این راه نباید به کمک های دولتی دل بست با رایزنی با بخش خصوصی میتوان موفق بود .

 کریمی نژاد با اشاره به ضرورت گسترش فرهنگ ایثار از تخصیص 110 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا در سال 95 خبر داد  . ایشان با اشاره به انتخابات پیش رو رسالت مجریان و دست اندرکاران امر انتخابات  را پرهیز از جانبداری از تمامی گروههای سیاسی دانست و گفت : اعتماد سازی ، قانونمندی ، شفافیت ، سلامت همراه با دقت شعار ماست .

کریمی نژادبا اشاره به تعطیلات نوروزی کشیک نوروزی را از ضروریات دانست و گفت : با توجه به اینکه شاهراه توسعه راه است ما در جشن 22 بهمن قولی به مردم عزیز شهرستان دادیم و اداره کل راهداری با انجام مطالعات لازم کار روکش آسفالت سوق تا لنده را به مناقصه گذاشته و در 26 اسفند پیمانکار مشخص خواهد شد و به جهت رفاه حال مسافران نوروزی کار اجرا، از بعد از عید با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان آغاز خواهد شد .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
به گزارش مشرق، منوچهر محمدی تحلیلگر سیاسی طی یادداشتی با عنوان "برجام فرجام" نوشت:.........تردیدی نیست که سیاست برون گرا وخوش بینانه دولت آقای روحانی نسبت به امریکا سیاستی اشتباه و غلط بوده است که نتیجه اعمال این سیاست در طول سه سال و نیم گذشته جز اتلاف وقت و خسارت های جبران ناپذیر که هم بر صنعت صلح آمیز هسته ای و هم بر اجرای طرح اقتصاد مقاومتی وارد آورده است که به زحمت قابل جبران و اصلاح می باشد. البته اگر برای کارگزاران این دولت به اثبات رسیده باشد و به این باور رسیده باشند که همانطور که رهبری بارها فرمودند امریکا قابل اعتماد نیست و این دولت که سیاست خود را به غلط بر پایه اعتماد به کدخدا قرار داده بود،اشتباه بوده و صادقانه به اشتباه خود اعتراف و دیگر لجوجانه از راهبرد غلط خود دفاع ننمایند، در آن صورت شاید بتوان گفت به هزینه های انجام شده و کسب این تجربه می ارزد که تا کنون شاهد چنین اعترافی نیستیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
رهبر انقلاب، در دیدار اقشار مختلف مردم: گاهی دشمنان موانعی ایجاد می‌کنند که عاقلانه است موانع را با تدبیر برطرف کنیم اما نباید به او اعتماد کرد؛ نمونه‌اش برجام که مسئولانی که از اول در مذاکرات بودند می‌گویند آمریکا نقض عهد کرده | ۶ ماه از برجام گذشته و هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم نداشته. برجام برای برداشتن تحریم بود که برداشته نشده.
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
داریم به تعطیلات سال جدید نزدیک میشیم شما چاله چوله های داخل شهر روپر بکنید بقیه پیشکش.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
احتمالا بعد از انتخابات این کار صورت می گیرد .ای کاش تا کاری صد ردرصد اعتبار آن مشخص نباشد رسانه ای نمی شد .
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
سلام.کسانی که برجام را زیر سؤال می برند،اولا مگر برجام تأیید شده رهبری نیست،وآیا دولت آنرا خودسرانه وبدون هماهنگی با رهبری وشورایعالی امنیت ملی امضا کرد؟دوما این آغایون یه راهکار برای نجات کشور وجایگزین برجام ارایه کنند تا اجرا بشه.به نظرم با این رویه میخواهند دست پیش را بگیرن که پس نیفتند.سپاس.
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
مدیر محترم سلام.لطفا به من بگو چرا پیاممو منتشر نکردی.کجاش اشکال داشت.من همیشه از سایت شما بازدید میکنم.خیلی دلخور شدم!!
مدیر پایگاه ببخشید؛ امروز بدلیل عدم دسترسی به سایت هیچ نظری منتشر نشده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: