« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ
عدل هاشمی پور خطاب به مسولان گفت :حدا ما را نخواهد بخشید اگر بخواهیم به خط و باند بچسبیم و از مطالبات مردم و نوکری آنها غافل شویم زیرا نه اصولگرایی من را به بهشت خواهد برد و نه اصلاح طلبی شما را
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مراسم افتتاح مزکز جامع خدمات سلامت دهستان قیام گفت: تا زمانیکه راههای ما توسعه پیدا نکنند و از بن بست خارج نشوند وارد فاز توسعه نخواهیم شد.

مجوز کتبی جاده لنده به خوزستان صادر شد

عدل هاشمی پور جاده ارتباطی لنده به خوزستان را تنها راه  خروج شهرستان لنده از بن بست دانست و اظهار داشت :خوشبختانه مجوز کتبی این جاده صادر و مراحل پایانی ان در ماده 215 در حال بررسی می باشد .
وی از این پروژه به عنوان یک پروژه ملی نام برده که  اعتبار آن در بودجه سال آینده تعریف خواهد شد.

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم.....

ایشان یکی دیگر از مطالبات مردم را  استفاده شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ از آب سدهای مارون و کوثر دانست و افزود:یکی از کارهایی که به جد در دستور کار قرار داده ام و از دولت محترم مطالبه خواهم نمود  استفاده مردم حوزه انتخابیه ام از آب سدهای مارون و کوثر است که بقول شاعر اب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم ......

مهندس هاشمی پور گفت خوشبختانه مجوز استفاده  350میلیون مکعب آب از وزارت نیرو گرفته شد که قطعا باعث شکوفایی بخش کشاورزی و صنعت ما خواهد شد و خوشبختانه اعتبار آن نیز در بودجه سال 96 قرار گرفت و تا کنون نیز مبلغ 60 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته  که بزودی شاهد آبرسانی به شهرستانهای کهگیلویه ،چرام ،سوق و لنده خواهیم بود .

لعنت می کنم کسانی را بحث ثلاث و بویراحمدی را دامن می زنند

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ گریزی نیز ه مباحث قومی و جناحی زد و با بیان اینکه ؛ لعنت می کنم کسانی را بحث ثلاث و بویراحمدی را دامن می زنند افزود : مباحث قومی و قبیله ای ؛ جناحی و باند بازی  و اصولگرا و اصلاح طلب اینها دکان هستند که نتیجه انها برای ما شد بیکاری و تورم و فقر و توسعه نیافتگی.

عدل هاشمی پور خطاب به مسولان گفت :حدا ما را نخواهد بخشید اگر بخواهیم به خط و باند بچسبیم و از مطالبات مردم و نوکری آنها غافل شویم  زیرا  نه اصولگرایی من را به بهشت خواهد برد و نه اصلاح طلبی شما را

پیگیر گازرسانی به قیام و سراسیاب بهمئی هستم

ایشان در پایان از مردمداری و درایت و اخلاق رئیس دادگستری شهرستان لنده به نیکی یاد نمود و همچنین وعده داده تا بحث گاز رسانی به دهستان قیام و سراسیاب و ممبی بهمئی را همچنان پیگری و نسبت به ایجاد چمن مصنوعی برای ورزشکاران دهستان قیام قول مساعدت داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: