« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
سوال شهروند لنده ای از نماینده مردم
عدل هاشمی پور:بنده با ایده شما مخالف هستم و کاری به ثلاث و بویراحمدی ندارم و با این ایده مقابله خواهم کرد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی دهستان قیام یکی از شهروندان لنده ای از نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده سوال کرد که چرا در شرایطی که غالب مردم شهرستان لنده بدلیل عدم استفاده از نیروهای انسانی این شهرستان در پست های مدیریتی شهرستانها و استان به شدت گلایه دارند ؛ تنها مسول لنده ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عزل گردیده است؟

 مهندس عدل هاشمی پور در پاسخ وی گفت:بهتر است این سوال را از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسولان استانی بپرسید چرا ازمن سوال می کنید؟

که بلافاصله شخص سوال کننده در پاسخ به مهندس هاشمی پور گفت :چون شما نماینده مردم هستید از شما سوال کردم . و مجددا نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در توضیحاتی افزود :بنده با ایده شما مخالف هستم زیرا به قوم گرایی اعتقادی ندارم و کاری به ثلاث و بویراحمدی ندارم و با این ایده مقابله خواهم کرد . از نگاه بنده آقای دکتر شفایی فرزند این آب و خاک است.متاسفانه ما با همین اعتقادات و تفکرات در بن بست قرار گرفته ایم لذا باید ابتدا خودمان را از بن بست خارج  و ابتدا ذهن و فکر خودمان را توسعه و سپس به دنبال توسعه جامعه باشیم.

هاشمی پور تاکید نمود وظیفه بنده دخالت در کار دولت نیست  دولت کار خودش را می کند و مجلس نیز به دنبال وظایف محوله می باشد.

در پی این توضیخات مجددا فرد سوال کننده اعلام نمود که پاسخ سوال خود را نگرفته و خواهان توضیحات بیشتر گردیده و اینکه ایا نماینده ی مردم در عزل مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه دخالتی داشته یا خیر ؟ که نماینده مردم ضمن تکذیب دخالت خود اظهار داشت بهتر است این سوال را از دکتر ایلامی بپرسید و البته هر مدیری که تغییر می کند معمولا مدیران زیر مجموعه خود را عزل و یا ابقاء  می نماید.

گفتنی است طی روزهای اخیر دکتر شفایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه عزل و دکتر داوری بعنوان جایگزین وی منصوب گردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: