« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بیش از هشت هزار حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی پنج هزار نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند و در 11 ماهه سال جاری 47میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.


پایگاه خبری آوای رودکوف :طرح های اکرام ایتام و محسنین، از جمله طرح¬هایی هستند که کمیته امداد به منظور توسعه مشارکتهای مردمی در رسیدگی به مشکلات نیازمندان اجرا می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد؛ سرافراز آوری معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی جشن نیکوکاری، با بیان اینکه جلب و توسعه مشارکت های مردمی یکی از مهمترین اهداف فعالیت های کمیته امداد است، گفت: طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده¬اند و طرح محسنین مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا اینکه پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست.

وی با اشاره به اینکه 15 هزار نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند، افزود: بیش از هشت هزار حامی نیکوکار حمایت مادی و معنوی بیش از پنج هزار نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین  را به عهده دارند و در 11 ماهه سال جاری 47میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند.
 
آوری تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان را شش هزار و 78 نفر عنوان و بیان کرد: شش هزار و 948 حامی سرپرستی سه هزار و 190 نفر از این ایتام را بر عهده دارند و مابقی ایتام بدون حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد 9 هزار و 299 فرزند محسنین تحت حمایت، یک هزار و 829 نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند، اظهار کرد: تعداد حامیان طرح محسنین یک هزار و 701 نفر است که یک هزار و 484 نفر از آنان غیربومی هستند.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه حامیان برای خدمت رسانی به مددجویان همکاری خوبی با این نهاد دارند، گفت: امیدواریم با مشارکت خیران و مردم نیکوکار هم استانی، به خصوص در آستانه سال نو ایتام و فرزندان محسنین بدون حامی از حمایت های مادی و معنوی حامیان نیکوکار بهره مند شوند.

آوری یادآور شد:  با توجه به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری، مردم استان می توانند به دفاترکمیته امداد درشهرستان ها مراجعه، یا کمک های خود را به حساب 0102229056009بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند و یا با گرفتن شماره #1*074*8877* از طریق تلفن همراه کمک های خود را به جشن نیکوکاری اهدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: