« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
بیش از پنج میلیارد و 343 میلیون ریال به صورت نقدی و بلاعوض در سرفصل های درمان، جهیزیه، فرهنگی، و سایر موارد به این افراد پرداخت شده است.


پایگاه خبری آوای رودکوف: کمیته امداد علاوه بر خدماتی که به صورت مستمر به مددجویان ارائه می‌دهد، به صورت موردی نیز به آنها کمک‌ می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، محمد نظری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه كميته امداد به عنوان يك نهاد مردمي و خدمت رسان از همان ابتدای تأسیس منشاء خدمات موثر و اثر بخشي در زمينه هاي مختلف براي جامعه هدف خود بوده و است، گفت: هم اکنون 32 هزار خانوار با جمعیت بیش از 92 هزار نفر از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند. 

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات موردی یکی از برنامه های کمیته امداد برای حمایت از مددجویان است، افزود: این نهاد به آن دسته از خانوارهای مددجویی که به صورت موردی از خدمات این نهاد بهره مند می شوند در یک یا چند سرفصل خاص حمایتی از جمله درمانی، اشتغال زایی، فرهنگی، پرداخت وام های قرض الحسنه و کمک های موردی ویژه ارائه خدمت می کند. 

نظری با بیان اینکه بیش از پنج هزار و 625 نفر از مددجویان از خدمات موردی کمیته امداد در سال جاری بهره مند شده اند، اظهار کرد: بیش از پنج میلیارد و 343 میلیون ریال به صورت نقدی و بلاعوض در سرفصل های درمان، جهیزیه، فرهنگی، و سایر موارد به این افراد پرداخت شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از زندانیان، بازدید از زنان زندانی، بازدید از خانه سالمندان، بازدید از کودکان بی سرپرست از دیگر خدمات حمایتی این نهاد درسال جاری برشمرد و تصریح کرد: پرداخت کمک معیشت، کمک هزینه ازدواج، اکرام ایتام و خانوارهای محسنین، ایجاد تعامل با سازمان نظام وظیفه برای معافیت مشمولان تحت حمایت و اجرای طرح های متفاوت از قبیل مفتاح الجنه، شفا، کوثر و ... تنها بخشی از اقدامات حمایتی کمیته امداد است که در راستای توانمندی خانوارهای مددجو اجرا می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: