« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
لیگ برتر هندبال؛
هفته چهاردهم بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال به پایان رسید و نفت وگاز گچساران مقابل کاشان به تساوی بسنده کرد و کاشان همچنان به صدر جول تکیه زده است.
به‌ گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، هفته چهاردهم بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال پیگیری شد. در حساس‌ترین رقابت دو تیم بالا جدولی نفت‌وگاز گچساران و شهرداری کاشان رودرروی هم قرار گرفتند. در پایان این بازی دو تیم شهرداری کاشان و نفت وگاز گچساران با حساب ۳۰ بر ۳۰ به تساوی بسنده کردند و شهرداری کاشان همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

 دیگر دیدار تماشایی این هفته دیدار تیم بیتا سبزوار و مس کرمان در ورزشگاه سربداران سبزوار بود که از دو شبکه خراسان و ورزش به روی آنتن رفت. در نیمه اول، این بازی با حساب ۱۲ بر ۱۲ به تساوی رسید. اما در نیمه تیم تیم بیتا توانست در خانه با حساب ۲۲ بر ۲۱ بازی را به سود خود به پایان برد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعد از یک هفته غیبت در این روز به مصاف نماینده اراک رفت. این تیم در خانه با حساب ۲۶ بر ۲۷ مغلوب اراک شد.

 در آخرین دیدارها هیات هندبال مرودشت مهمان شهرداری ارومیه بود و مرودشت توانست بازی را با نتیجه ۳۱ بر ۲۸ به سود خود به پایان ببرد.


توسعه و عمران بافق نیز میزبان نیرو زمینی ارتش بود که در پایان این بازی نتواست از امتیاز خانگی استفاده کند و با نتیجه ۲۱ بر ۲۵ مغلوب نیرو زمینی ارتش شد.

*رده بندی تیم‌ها تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال:

 ۱- شهرداری کاشان ۲۱


۲- نفت و گاز گچساران ۲۰


۳- فولاد مبارکه سپاهان (با یک بازی کمتر) ۱۵


۴- هیات هندبال مرودشت۱۵


۵- صنعت مس کرمان ۱۳


۶- نماینده اراک ۱۳


۷- بیتا سبزوار (با یک بازی کمتر) ۱۲


۸- نیرو زمینی ارتش ۱۲


۹- توسعه و عمران بافق ۱۰


۱۰- شهرداری ارمیه ۷

 

 

*نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال:

 


نفت و گاز گچساران ٣٠ - شهرداری کاشان ٣٠


شهرداری ارومیه٢٨ - هیات هندبال مرودشت ٣١


توسعه و عمران بافق ٢١ - نیروی زمینی ارتش ٢٥


نماینده اراک ٢٧ - فولاد مبارکه سپاهان ٢٦


بیتا سبزوار ۲۲ - مس کرمان ۲۱


منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: