« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
معاون آموزش متوسطه وزير آموزش و پرورش
معاون آموزش متوسطه وزيرآموزش و پرورش با بيان اين كه سال۹۶ بايد ۲۰ تا ۳۰ هزار رديف استخدام براي آموزش و پرورش گرفته شود، گفت: طي سه سال گذشته اعلام كرديم كه نيروي انساني، فضاي آموزشي و تجهيزات تا ۵ سال آينده دچار بحران مي شود كه بايد اين بحران حل و منابع آن تامين شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ، علي زرافشان در گردهمايي معاونان آموزش متوسطه ادارات كل آموزش و پرورش استان هاي كشور اظهاركرد: امسال و سال آينده ۷۰ هزار نيرو بازنشسته مي شوند كه نزديك به ۵۰ هزار نفر از آنان مرد هستند و اين يك بحران جنسيتي در نيروي انساني است.

معاون آموزش متوسطه وزيرآموزش و پرورش با تاكيد بر اين كه بايد ساماندهي نيروي انساني در آموزش و پرورش با جديت دنبال شود، تصريح كرد: اكثر معلمان باسابقه در دوره دوم متوسطه هستند كه پس از بازنشستگي آنها يك بحران در اين دوره خواهيم داشت.

وي خاطرنشان كرد: اگر اين موضوع در دولت مطرح و شدت اين بحران بيان نشود ما با توجه به ورودي كم نيرو انساني در آموزش و پرورش با كمبود نيرو انساني طي سال هاي آينده مواجه خواهيم شد.

زرافشان با تاكيد بر اينكه سال ۹۶ بايد ۲۰ تا ۳۰ هزار رديف استخدام گرفته شود، افزود: طي سه سال گذشته اعلام كرديم كه نيروي انساني، فضاي آموزشي و تجهيزات تا ۵ سال آينده دچار بحران مي شود كه بايد اين بحران حل و منابع آن تامين شود.

معاون آموزش متوسطه وزيرآموزش و پرورش به باسواد شدن افراد زنداني اشاره كرد و افزود: بايد اطلاعات فرزندان زندانيان از سازمان امور زندان ها دريافت شود تا بتوانيم آنها را به مدرسه آورده و به آنها خدمات ارائه دهيم.

زرافشان به انتقال هدايت تحصيلي به دوره اول متوسطه اشاره كرد و افزود: امسال جابه جايي يك ميليون دانش آموز از دوره اول متوسطه به دوره دوم را خواهيم داشت.

وي با بيان اين كه چالش هاي سال گذشته هدايت تحصيلي دانش آموزان برطرف شده است، ادامه داد: اميدواريم دستورالعمل اين موضوع به استان ها ارسال شود و سالي آرام در بحث هدايت تحصيلي دانش آموزان داشته باشيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: