« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
لنده
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لنده در پیامی از حضور دشمن شکن مردم شهرستان لنده در یوم الله راهپیمایی 22بهمن قدردانی کرد.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف در بخشی از  این پیام آمده است:

 انقلاب اسلامی ایران به مثابه روح تازه در کالبد جهان بی روح ،امتداد بزرگترین حرکت تاریخ بشریت و طلوع  اسلام ناب از کوه نور است که  پس از قرن ها با دم مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) درانفجار نور انقلاب اسلامی ایران تجلی یافت تا بار دیگر نوید حکومت صالحان تحقق عینی یابد و راه رسیدن به حکومت  عدل جهانی هموارتر گردد.

حرکت انقلاب اسلامی ایران بر اساس سه رکن «اسلام» ، «ولایت فقیه» و «مردم» در طول حیات طیبه خود به لطف ولایت پذیری و بصیرت انقلابی مردم قدر شناس همواره در مسیر پیشرفت و عزت و عدالت بوده و  بیداری جهانی انسانهای حق باور را در جغرافیا سیاسی  ملت ها به ارمغان آورده است.

  اینک در طلیعه سی ونهمین سالگرد پیروزی که چهره واقعی استکبار ، استعمار و در سطح منطقه ای چهره کریه اسلام آمریکایی بیش از بیش نمایان شده است، و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی بر جهانیان آشکار گردیده است، زمان آن رسیده است  به تأسی از امام راحل (ره) و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای (مدظله) با حفظ هویت انقلابی و حرکت جهادی در راستای  خدمت به اسلام  و ولی نعمتان انقلاب و  تحقق تمدن نوین اسلامی  گام برداریم.

«جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی لنده» ضمن تجدید میثاق با امام، شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی و تأکید بر نقش بی بدیل مردم در سرنوشت سیاسی و پیروزی انقلاب از تمامی اقشار و مردم ولایت مدار شهرستان لنده به جهت حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی۲۲ بهمن که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب بوده است تقدیر و تشکر می نماید.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: