« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
رئیس جمهوری سوریه و همسرش روز پنجشنبه با زنان اسیر آزاد شده از چنگ گروه های تروریستی دیدار کردند.
به گزارش آوای رودکوف،‌ به نقل پایگاه ریاست جمهوری سوریه، بشار اسد در این دیدار گفت: ما دیرزمانی است که منتظر این لحظه بودیم، از سه سال و نیم پیش. روزی نبود که ملت و دولت در جستجوی شما نباشند و هدف هر نظامی و شهیدی بازگشت شما بود.


وی افزود: برغم همه رنج هایی که کشیده اید . از شما می خواهیم که به زندگی طبیعی خود با خانواده در روستا و شهر خود بازگردید و از شما می خواهیم که الگوی پایداری، وطن دوستی و مقاومت باشید و شما بی گمان اینگونه اید.


اسد اظهارداشت: ما درکنار شما خواهیم بود و شما را تنها نخواهیم گذاشت . گذشته ها گذشت و همه ما به خدا، میهن، مردم و ملت ایمان داریم و این همان چیزی است که شما را مقاوم نگه می دارد و همه ما را درکنار هم نگه می دارد.


همسر رئیس جمهوری سوریه نیز گفت: قدرت و اراده ای که زنان ربوده شده در طول سال های اسیری در کنار کودکان خود نشان دادند باید ادامه یابد.


اسماء اسد افزود: این اراده باید از طریق بازگشت به زندگی و جبران سال های هدر رفته از عمر کودکان و تحصیل آن ها همچنان ادامه یابد.


زنان آزاد شده نیز تاکید کردند که برغم شرایط غیرانسانی و دشواری که در طول دوران اسارت خود شاهد بودند از اطمینان آن ها به حکومت و نهادهای آن کم نشد.


آن ها بر عزم خود در ایستادگی و غلبه بر دشواری ها و مشکلاتی که در سال های اسارت برای آن ها ایجاد شده تاکید کردند

بیش از 55 زن و کودک سوری ربوده شده سوری که توسط تروریست ها از روستاهای حومه لاذقیه ربوده شده بودند روز چهارشنبه پس از سه سال و نیم با شماری از تروریست های زندانی مبادله و آزاد شدند.


این تبادل میان گروه موسوم به سازمان آزادسازی اسیران وابسته به گروه های تروریستی و مسلح و ارتش سوریه در منطقه قلعه المضیق در استان حماه انجام شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: